A román csomagolási hullámtermékek piacán továbbra is őrzi vezető pozícióját a Dunapack-leány, mely 2005-ben 66 millió négyzetméter papíralapú hullámterméket értékesített. A vállalat árbevétele elérte a 4,3 millliárd forintot, ami 20 százalékos növekedés a termelés volumenében. A cég piaci részesedése elérte a 19-20 százalékot.
Tavaly a pénzügyi eredmény számait támogatta a lej euróhoz képesti magas árfolyama, valamint a legfontosabb alapanyag, az alappapírárak alacsony szintje. Ugyanakkor néhány hónapja az alapanyagárak csökkenő trendje megfordult, s a Dunapack Ramboxnál az idén papírár-növekedésre számítanak. Ez indokolttá teszi a végtermékárak emelését is, így a cég 2006-ban a nagyobb hozzáadott értékű termékek eladási arányának növelését, a termékösszetétel optimalizálását helyezi a középpontba. Sepsiszentgyörgyi üzemében pedig mintegy kétmillió eurós minőségjavító és kapacitásnövelő beruházást hajt végre.
A Dunapack Rt. 1994-ben alapította romániai cégét, emellett Bulgáriában és Horvátországban is több gyárat működtet, olvasható a Világgazdaságban.