1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Európai Bizottság az idén több pénzt szán a környezetet kímélő korszerű kombinált árufuvarozás bővítésére. A Marco Polo program keretén belül a közúti forgalomnak vízi útra, illetve vasútra való terelését 35 millió euróval támogatja az unió. Tavaly 30,1 millió eurót szántak erre a célra.

A magyar közlekedéspolitikának is kiemelt céljai közt szerepel a korszerű kombinált fuvarozási mód, a közúti-vasúti-vízi átrakó terminálok fejlesztése. A költségvetés 2005-ben 500 millió forinttal támogatta a magyar kombinált áruforgalom, a terminál-kikötői szolgáltatási tevékenység, a vasúti-belvízi árutovábbítás üzemeltetését.

Jean Trestour, az Európai Bizottság energia- és közlekedési igazgatója korábban egy budapesti konferencián elmondta, hogy a 2003-tól 2006-ig tartó Marco Polo I-es program évente 25 millió euróval segítette a közúti áruforgalom átterelését vasútra, belvízi utakra, illetve a part menti hajózásra, míg a 2007-2013-as időszakra ez az összeg évente 60 millió euróra nő.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!