A Lido OC névre hallgató program segítségével például egy Frankfurt-Chicago járat átlagosan négy tonnával kevesebb kerozint használ fel, amely összesen tizenkét tonnával kevesebb üvegházgáz kibocsátásával jár. A Lufthansa az intelligens programok segítségével 2007 során 187 ezer tonnával csökkentette kerozin-felhasználását, a repülőgépek által kibocsátott szén-dioxid pedig 590 ezer tonnával volt kevesebb, mint az azt megelőző évben. Ez a jelentős mennyiségű kerozin ezernyolcszáz Frankfurt-San Francisco járat üzemanyag-igényének felel meg. A repülési iparág részesedése a globális szén-dioxid-kibocsátásból folyamatosan csökken, jelenleg nem éri el az 1,6 százalékot.
Az elmúlt évben a német légitársaság több mint húszezer új, a korábbinál kisebb súlyú ülést szerelt repülőgépeibe, ennek köszönhetően tizenkétezer tonnával csökkent a szén-dioxid-kibocsátás. A hatékonyabb hajtóműmosásnak köszönhetően a Lufthansa világszerte 74 ezer tonnával, a változtatható menetsebességnek köszönhetően még ennél is több, összesen 82 ezer tonnával kevesebb szén-dioxidot bocsátott ki. Mindezeknek az intézkedéseknek köszönhetően 1991 óta az egy főre jutó üzemanyag-fogyasztás 33 százalékkal lett kevesebb - áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.