A Toyota Motor Corp. a benzines-áramos hibrid autók negyven százalékos globális piacbővülésére számít az idén azután, hogy az eladások 2006-ban 33 százalékkal növekedtek. Tavaly 312 ezer hibridüzemelésű autót értékesítettek, az idei cél 430 ezer.
A Toyota vegyes üzemelésű autói, főképp a Toyota Prius nagy népszerűségnek örvend az egyre környezettudatosabb amerikai vásárlók körében. Az eladásokat ösztönözték a magas benzinárak is.
Az USA-ban értékesített új autók egy százaléka hibrid autó, amely hagyományos belső égésű benzinmotorral is rendelkezik, de árammal is működik.
A Toyota csoport, amely a Hino Motors és a Daihatsu Motors cégeket is magába foglalja, az idén 9,34 millió gépjármű, a tavalyi - becslések szerint 8,8 millió járműhöz képest - hat százalékkal több értékesítésére számít.
Mint korábban az mfor.hu megírta, a hibrid autó tulajdonosainak lehetőségük nyílt arra, hogy a Toyota honlapján megosszák egymással járművükkel szerzett élményeiket. A megújult weboldalon a hibridtulajdonosok megoszthatják egymással videóikat, fotóikat, illetve megvitathatják, ki miért vett hibrid autót.