1p

Miután az Egyesült Államokban az üdítőital-piac második éve folyamatosan zsugorodik, a Coca-Cola úgy döntött, hogy újabb "egészséges itallal" rukkol ki a fogyasztók visszahódítására.

Ezúttal egy - még név nélküli - "bizonyítottan" hatásos fogyasztó italról van szó, amelyből három pohár után a szervezet 100 kalóriát éget el.

A világ vezető üdítőital-gyártó vállalata eddig is egy sor egészséges termékkel igyekezett bővíteni kínálatát, például a Minute Maid Heart Wise narancslével, amely garantáltan csökkenti a koleszterinszintet vagy az Enviga zöld teával, amely serkenti az anyagcserét. A tapasztalatok szerint ezek az italok kétszer annyi profitot hoznak a cégnek, mint a hagyományos szénsavas üdítők, amelyek a Coca-Cola termékkínálatának 80 százalékát teszik ki.

Az egészséges italok térhódítása mellett a Coca-Cola a külföldi piacokban reménykedik. Miközben az Egyesült Államokban a szénsavas italok iránti kereslet egyre szűkül, másutt, például Kínában, Oroszországban, Brazíliában és több európai országban növekszik. Világszinten a fogyasztás tavaly 4 százalékkal nőtt; a Coca-Cola bevételeinek 70 százaléka a külföldi eladásokból származik.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!