1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Miután az Egyesült Államokban az üdítőital-piac második éve folyamatosan zsugorodik, a Coca-Cola úgy döntött, hogy újabb "egészséges itallal" rukkol ki a fogyasztók visszahódítására.

Ezúttal egy - még név nélküli - "bizonyítottan" hatásos fogyasztó italról van szó, amelyből három pohár után a szervezet 100 kalóriát éget el.

A világ vezető üdítőital-gyártó vállalata eddig is egy sor egészséges termékkel igyekezett bővíteni kínálatát, például a Minute Maid Heart Wise narancslével, amely garantáltan csökkenti a koleszterinszintet vagy az Enviga zöld teával, amely serkenti az anyagcserét. A tapasztalatok szerint ezek az italok kétszer annyi profitot hoznak a cégnek, mint a hagyományos szénsavas üdítők, amelyek a Coca-Cola termékkínálatának 80 százalékát teszik ki.

Az egészséges italok térhódítása mellett a Coca-Cola a külföldi piacokban reménykedik. Miközben az Egyesült Államokban a szénsavas italok iránti kereslet egyre szűkül, másutt, például Kínában, Oroszországban, Brazíliában és több európai országban növekszik. Világszinten a fogyasztás tavaly 4 százalékkal nőtt; a Coca-Cola bevételeinek 70 százaléka a külföldi eladásokból származik.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!