Ezúttal egy - még név nélküli - "bizonyítottan" hatásos fogyasztó italról van szó, amelyből három pohár után a szervezet 100 kalóriát éget el.
A világ vezető üdítőital-gyártó vállalata eddig is egy sor egészséges termékkel igyekezett bővíteni kínálatát, például a Minute Maid Heart Wise narancslével, amely garantáltan csökkenti a koleszterinszintet vagy az Enviga zöld teával, amely serkenti az anyagcserét. A tapasztalatok szerint ezek az italok kétszer annyi profitot hoznak a cégnek, mint a hagyományos szénsavas üdítők, amelyek a Coca-Cola termékkínálatának 80 százalékát teszik ki.
Az egészséges italok térhódítása mellett a Coca-Cola a külföldi piacokban reménykedik. Miközben az Egyesült Államokban a szénsavas italok iránti kereslet egyre szűkül, másutt, például Kínában, Oroszországban, Brazíliában és több európai országban növekszik. Világszinten a fogyasztás tavaly 4 százalékkal nőtt; a Coca-Cola bevételeinek 70 százaléka a külföldi eladásokból származik.