1p

A párizsi autószalonon bemutatkozott a Honda elektromos-benzines modellje, az új Insight. Az öt ajtós, a vállalat szerint elfogadható árfekvésű családi autó értékesítését jövő tavasszal kezdik meg Japánon kívül Európában és Észak-Amerikában.

Takeo Fukui elnök-vezérigazgató tájékoztatása szerint évente 200 ezret terveznek értékesíteni világszerte.

A Honda elsősorban a Toyota Prius kizárólag hibrid autónak kíván versenyt támasztani, s olyan áron fogják árusítani, ami alacsonyabb lesz a piacon lévő valamennyi hibrid autónál, hogy minél több ember engedhesse meg magának az alacsony szén-dioxid-kibocsátású autó megvásárlását - közölték a cégnél.

A Honda tájékoztatása szerint az Insight az első abból a három új hibrid modellből, amelyeket a vállalat a következő négy éven belül tervez piacra dobni. Az Insight-tal egyszer már próbálkozott a japán vállalat, de az 1999-ben bemutatott első generáció nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!