2008. október 2. 10:39

A párizsi autószalonon bemutatkozott a Honda elektromos-benzines modellje, az új Insight. Az öt ajtós, a vállalat szerint elfogadható árfekvésű családi autó értékesítését jövő tavasszal kezdik meg Japánon kívül Európában és Észak-Amerikában.

Takeo Fukui elnök-vezérigazgató tájékoztatása szerint évente 200 ezret terveznek értékesíteni világszerte.

A Honda elsősorban a Toyota Prius kizárólag hibrid autónak kíván versenyt támasztani, s olyan áron fogják árusítani, ami alacsonyabb lesz a piacon lévő valamennyi hibrid autónál, hogy minél több ember engedhesse meg magának az alacsony szén-dioxid-kibocsátású autó megvásárlását - közölték a cégnél.

A Honda tájékoztatása szerint az Insight az első abból a három új hibrid modellből, amelyeket a vállalat a következő négy éven belül tervez piacra dobni. Az Insight-tal egyszer már próbálkozott a japán vállalat, de az 1999-ben bemutatott első generáció nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

MTI/Menedzsment Fórum

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.