TÁMOGASSA A FÜGGETLEN, MINŐSÉGI ÚJSÁGÍRÁST, TÁMOGASSON MINKET!
Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


		
	

A Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) az idei évtől új arculattal jelenik meg a külföldi piacokon - közölte a nemzeti turisztikai marketing szervezet.

A Magyar Turizmus Zrt. 2007-ben írt ki pályázatot Magyarország turisztikai márkastratégiájának megalkotására, illetve az új márkához tartozó vizuális koncepció elkészítésére. A pályázat nyertese a Well kommunikációs ügynökség 2007 novemberére készítette el a márkastratégiát.

A stratégia alapján készült arculat 2008-ban felváltja a 2005 óta használt "Talent for entertaining" szlogennel fémjelzett megjelenést. Az új szlogen, a Hungary - A love for life! egyszerre utal a magyarok szenvedélyességére és arra, hogy Magyarország életre szóló szerelemmé válhat - közölte az MT Zrt.

A marketingszervezet közleménye szerint az arculathoz tartozó szlogen különböző nyelvi változatainak véglegesítése jelenleg zajlik a Magyar Turizmus Zrt. külföldi képviseleteinek szakmai és fogyasztói körben tesztelt javaslatai alapján. A nemzeti színű szív logo nem változik, hiszen összhangban áll a márkakoncepcióval is. Az arculat bevezetése folyamatos.

Az új arculat elsősorban az ország sokféleségét kívánja kifejezni. A közlemény szerint az úgynevezett "Minimundus" márkakoncepció lényege, hogy Magyarországon karnyújtásnyira egymástól a legkülönbözőbb "világokba" lehet csöppenni. A közleményben példaként említik a Balatont és a törökfürdőket, Bugacot és a Forma 1-et, a Lánchidat és a Művészetek Palotáját, a Margitszigetet és a Sziget Fesztivált, a minaretet és a bazilikát, a Pusztát és az Alpok lábát, Aquincumot és Fertődöt.

A márkastratégia kialakítását döntően befolyásolta, hogy Magyarországnak jelenleg nincs olyan márkajellemzője, ami megkülönböztető erővel bír, és amire kizárólagosan építeni lehet. Az MT Zrt. által valamennyi fontos küldőpiacon végzett elsődleges országkutatásból egyértelműen kiderül, hogy a külföldiek szemszögéből nézve Magyarországnak nincs karakteres turisztikai arculata a küldőpiacok jelentős részében. A kutatásokból kiderült az is, hogy Magyarország, mint turisztikai márka egyik legnagyobb problémája a márkával kapcsolatos információk hiánya.

MTI/Menedzsment Fórum 

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.

Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


Jól jönne 1,5 millió forint?

A Bank360.hu és az Mfor kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz a THM-plafon végéig, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: az Erste Bank személyi kölcsöne 32 418 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. A Cetelemnél 32 738 forint, a K&H-nál pedig 33 912 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait.