A Bors beszámolója szerint rövid idő alatt 1000 darabot adhattak el a 8000 forintos termékből. A magyar válogatott kiváló kapusa az idén, éppen a születésnapján, április 1-jén dobta piacra saját márkás termékeit, élen a védjegyévé vált szürke mackóval. Olyan óriási volt az érdeklődés, hogy csütörtökön az utolsó darab is elfogyott, mondta el a lapnak Horváth Nóra, a Király Gábor kapusiskola sajtóreferense.
Ők a legjobban kereső sportolók
Mint kiderült a forgalmazást követően is voltak érdeklődők, de az EB óta robbanásszerűen nőtt az érdeklődés. Minden bizonnyal jelentősen növelte az érdeklődést, hogy mind itthon, mind külföldön a figyelem fókuszába került a magyar kapus. A nemzetközi sajtóban számos cikk jelent meg róla, amelyben azon túl, hogy a legidősebb játékos, aki EB-n játszott, a remek teljesítményét is méltatták.
Szerdán a közösségi médiában „országos akciót” hirdettek, hogy minél többen viseljenek szürke mackónadrágot a portugál meccs napján. Emellett a nemzetközi médiában is kiemelt helyet kapott, többek között a norvég, sőt kanadai tévések körében is divatba jött a felszerelés. A válogatott esetleg továbbjutásával valószínűleg tovább pörögne az üzlet, a K1rály shopnál valószínűleg erősen bíznak ebben, mert Horváth Nóra jelezte, hétfőtől ismét elérhető lesz a széles körben hódító ruhadarab.