8p

Összeomlik a magyar egészségügy?
Mennyi pénz hiányzik a rendszerből?
Mitől lesznek rövidebb várólisták?
Csak a magánegészségügyre számíthatunk?
Online Klasszis Klub élőben Rékassy Balázzsal

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a szakértőtől!

2024. szeptember 18. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Smart Insurance Broker kiváló minőségű auditokat biztosít, amelyek átláthatóságot és olyan betekintést nyújtanak, amelyben egy család tagjai, tulajdonostársok és egyéb kijelölt személyek megbízhatnak. A cég elkötelezett amellett, hogy kivételes szolgáltatást és konstruktív ajánlásokat nyújtson az élet- és vagyonbiztosítási szolgáltatásainak javítása érdekében. 

Az "audit" szó mai jelentése már jellemzően a "vizsgálat". Általában egy működő rendszerre, folyamatra, termékre vonatkozik, megvizsgálva, hogy az mennyire felel meg az elvárásoknak, előírásoknak. Audit nagyon sokféle lehet, attól függően, hogy ki végzi és milyen célból, illetve, hogy mi az audit tárgya.

A szakmai szkepticizmus, az innováció és az iparág-specifikus tapasztalatok ötvözésével a Smart Insurance Broker munkatársai és technológiája egyesülnek, hogy megkönnyítsék a pontosságot, következetességet, egyértelműséget és együttműködést az ellenőrzési folyamat során.

A cég minőségi auditokat végez minden típusú vállalkozás számára, minden iparágban. Elkötelezett a kivételes személy-, és vagyonbiztosítási tapasztalat megteremtése, a legmagasabb színvonalú kiszolgálási minőség fenntartása mellett, és természetesen a kölcsönös üzleti érdekek szolgálata mellett.

Közvállalatok

A megbízható pénzügyi információk elengedhetetlenek a befektetők támogatásához és a tőkepiacokba vetett bizalom kiépítéséhez. A Smart Insurance Broker kockázatalapú megközelítése arra összpontosítja az időt és a figyelmet, ami a legfontosabb, ami kiváló minőségű auditokat eredményez. Globális módszertanának használata biztosítja, hogy olyan auditokat végezzen, amelyekben az érintett felek megbízhatnak.

Privát cégek/vállalkozások

A fontosabb üzleti döntéseket megbízható pénzügyi információk alapján kell meghozni. A Smart Insurance Broker ügyfelei iparág-specifikus követelményeihez szabott tapasztalatot biztosít. Objektív képet ad partnere/ügyfele pénzügyi helyzetéről, átfogó és hatékony eredményeket biztosítva vállalkozása méretétől, működésétől vagy helyétől függetlenül, rávilágít a lehetséges kockázatokra, és értelemszerűen összehasonlítja a kapott eredményeket azzal, amit jelenleg a piacon elér és megítélése szerint kifogástalannak tart.

Innováció az auditban rejlő lehetőségek maximalizálására

Az átalakulás a technológia és az emberi kíváncsiság tökéletes egyensúlyának eredménye. A Smart Insurance Broker átalakított ellenőrzési élményt biztosít, amely többet nyújt kevesebb erőforrás-igény mellett. Megközelítése jobb betekintést ad az üzleti teljesítményre, a lehetséges veszélyforrásokra, valamint a végakaratban rejlő rizikófaktorokra, és mindemellett nagy bizalmat kelt az érdekelt felekben.

A megbízható pénzügyi információk elengedhetetlenek a befektetők támogatásához és a tőkepiacokba vetett bizalom kiépítéséhez
A megbízható pénzügyi információk elengedhetetlenek a befektetők támogatásához és a tőkepiacokba vetett bizalom kiépítéséhez
Fotó: Depositphotos

A cég érdeklődő gondolkodásmódot alakít ki partnerei/ügyfelei körében, arra ösztönözve őket, hogy kérdéseket tegyenek fel, megkérdőjelezzék a feltételezéseket és új lehetőségeket képzeljenek el. Következetesen értékelik és fejlesztik a módszereiket, a technológiáikat és az alkalmazásaikat, ezáltal lehetővé téve mindenki számára, hogy több értéket szabadítsanak fel a rendelkezésre álló adataikból. Az auditálási folyamat digitalizálásával egyszerűsítették a tervezést, a végrehajtást, a dokumentálást, hogy minőségi ellenőrzési tapasztalatot biztosítsanak, amely minimálisra csökkenti az esetleges fennakadásokat, és lehetővé teszi a módszertanuknak és ellenőrzési szabványaiknak való megfelelést.

A technológia kulcsszerepet játszik a minőségi audit elvégzésében

A Smart Insurance Broker technológiája következetes és precíz megközelítést, hatékony koordinációt és maximális eredményességet tesz lehetővé. Összekapcsolt digitális platformjai eszközöket biztosítanak a minőségi szolgáltatások hatékony nyújtásához, betekintést nyújtva a biztonságos, gyors és egyszerű kommunikációs, koordinációs és együttműködési módok népszerűsítéséhez, mégpedig földrajzi korlátok nélkül. 

Amit a Smart Insurance Brokertól várhat:

  1. Az ügyfelek igényeire szabott audit és biztosítási megoldások
  2. Az ügyféligények gyakorlati megértése. Nem létezik a „mindenkire egyforma” szabály, ezért az ilyen típusú megközelítést nem is alkalmazza a cég az auditálás során. Mindenki megbízási lehetőséget ad arra, hogy a munkáját személyre szabják úgy, hogy a partnereik/ügyfelük konkrét követelményeire összpontosító auditot végezzenek. Ellenőrzési megközelítésük a következőkre összpontosít:
  • Kommunikációjuk válaszkészsége és átláthatósága: a partnerük/ügyfelük által vezetett szolgáltatásuk proaktív és reagáló. Ellenőrzésüket az időszerű állapotfrissítések és az együttműködés köré szervezik, és biztosítják, hogy elérhetőek legyenek, amikor a partnerük/ügyfelük beszélni szeretne velük – így ők az első számú prioritás.
  • Innováció, pragmatikusan a partner/ügyfél támogatására: a Smart Insurance Broker által alkalmazott analitikai és automatizálási eszközei és képességei egyszerűsített ellenőrzési élményt biztosítanak a partner/ügyfél számára azáltal, hogy elősegítik a virtuális együttműködés biztonságos és egyszerű módjait, földrajzi korlátok nélkül.
  • Személyre szabott iparági fókusz: a partner/ügyfél iparágában tapasztalt folyamatokat az iparág-specifikus betekintésekig megértik és személyre szabják a szolgáltatásaikat a partner/ügyfél legjobb támogatása érdekében.

A végeredmény

A Smart Insurance Broker biztonsági auditja egy átfogó tanulmány a meglévő személy- és egészégbiztosítási fedezetekről, hogy teljes mértékben bizonyosságot nyerjen: azok továbbra is megfelelnek a partner/ügyfél igényeinek, vagy érdemes azokon változtatni.

Szüleink vagy nagyszüleink annak idején minden bizonnyal vásároltak egy személy-, később pedig egy egészség-, majd ezt követően egy vagyonbiztosítást, nyilvántartásba vették azokat, és csak akkor gondoltak rá, amikor megérkezett a számla az éves díjról, vagy amikor a rendkívüli esemény vagy betegség történt a családban. Ez általában jó is volt így, abban a formában. Manapság azonban a szabályzatok bonyolultabb pénzügyi eszközöket jelentenek, amelyeket ellenőrizni kell – ugyanúgy, mint a személyes-, és céges/vállalati portfólióban lévő bármely más eszközt. A cél az, hogy a személy-, és vagyonbiztosítása/személy és vagyonbiztosításai a lehető legjobb formában legyen/legyenek ott az örökösök vagy az ő kedvezményezettjeik számára, amikor nekik a legnagyobb szükségük van rá. Ez nem az az időszak, amikor bárki azt szeretné, hogy meglepetés érje őket, ezért létfontosságú, hogy évente végezzen el egy felülvizsgálatot, és tegyen meg minden szükséges korrekciós intézkedést.

Maga az ellenőrzés többről szól. Ez egy lehetőség arra, hogy bárki felülvizsgálja a korábbi terveit, és azonosítsa az előző évek bármely eseményeiből adódó hiányosságokat. Lehetővé teszi az életmódbeli változások kezelését és az alábbi kérdések megválaszolását:

  1. Érvényes-e még a kötvény eredeti célja?
  2. Milyen típusú szabályzata van?
  3. Az eredeti örökösök vagy kedvezményezettek továbbra is érvényben vannak?
  4. A cég/vállalkozás tulajdonosi szerkezete továbbra is megfelelő, vagy változott az idők folyamán?
  5. Vannak-e olyan egészségügyi problémák, amelyek hatással lehetnek az Ön élet-, vagy egészségbiztosítására?
  6. Szüksége van-e még az élet-, vagy egészség-, és esetlegesen a vagyonbiztosítására?

Az irányelvek pontos értékeléséhez a Smart Insurance Brokernek konkrét információkat szükséges beszerezni. Az ellenőrzés a kapott információk mennyiségétől és minőségétől függ.

Az audit befejezése után a cég tanácsadójának képesnek kell lennie arra, hogy világos képet adjon a jelenlegi lefedettségéről és a terv esetleges hiányosságairól. Ha hiányosságok vannak, a tanácsadóknak ajánlásokat kell adniuk a helyzet orvoslására. 

A Smart Insurance Broker független piaci szakértőként számos népszerű európai-, és világmárkával dolgozik együtt, és segít összehasonlítani, kiválasztani és megteremteni a különbségeket az adott biztosítási formában. Párhuzamot vonnak az előnyök és az árak között, így partnerük/ügyfelük csak kiválasztja az igényeinek és a saját, vagy cége/vállalkozása anyagi lehetőségeinek megfelelő fedezetet.

Ha kiderül, hogy az ellenőrzés után megfelelően lefedett lesz és úgy is marad, akkor egy ideig nem szükséges foglalkoznia a nyugalma megőrzésével.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!