2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Tavaly decembertől idén január végéig hat kampányt rendelt meg a Miniszterelnöki Kabinetiroda, összesen 4 milliárd forint értékben.

Decemberben és januárban hat nagy reklámkampányt rendelt a Rogán Antal-vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda összesen 4 milliárd forint értékben, írja az Átlátszó, miután - 17.600 forintos munkadíj ellenében - kikérte a kabinetirodától a tavaly december elejétől idén január végéig megrendelt “tájékoztató” kampányok költségeit.

A tételek közül a legdrágább a Stop Soros kampány volt, ez január közepétől február közepéig futott, és 2,46 milliárdba került.

De lehet ez az összeg még magasabb is, mert a lap csak január végéig kapta meg az adatokat, és elképzelhető, hogy februárban még további hirdetéseket rendeltek hozzá pluszpénzért.

Emellett
  • tavaly decemberben - két részletben - elment 252 millió a nyugdíjasok karácsonyi utalványának promózására,
  • december közepétől a hónap végéig 182,7 millió egy úgynevezett "V4-kisfilm" reklámjára,
  • szintén december közepétől a végéig 355,6 millió “az Európai Parlament Soros-terv végrehajtásáról szóló határozatával szemben” megnevezésű országgyűlési határozat reklámozására,
  • december végétől január elejéig 167,8 millió a "Magyarország értékei" újévi spotra,
  • és január közepétől a végéig volt egy 676,3 milliós kampány, mely a családi adókedvezményt, az elektronikus adóbevallást, és a vándotáborokat tolta a tévében.

A decemberi és januári kampányokra elköltött többi 3,6 milliárd forintból

  • Mészáros Lőrinc médiacégeihez (Mediaworks, EchoTV) összesen 866 millió forint került.
  • 676,3 milliót kapott a Magno Studio Kft. a TV2-csoportnál futott eredménykommunikációs reklámspotokért. Ez a cég tavaly tűnt fel először a Kabinetiroda listáin, és ez az a cég, amelynek a Bírósági Végrehajtó Kar 2016-ban 850 millió forintos, 2017-ben pedig 800 milliós megbízást adott kommunikációs feladatokra.
  • 553,6 millió forintért tett közzé hirdetéseket a televíziók felületeit értékesítő Atmedia, és az annak tulajdonában lévő, rádiók reklámidejét árusító MSC Kft., továbbá a hasonló profilú Radio Sales House, valamint a Mandiner. Az Atmedia tulajdonosa Habony Árpád hitelezője, Tombor András.
  • Andy Vajna médiacégeihez (TV2, Lapcom, Rádió1) összesen 536,5 millió forint került.
  • A Puch László tulajdonában lévő Népszava és Vasárnapi Hírek összesen 25,8 millió forintot kapott.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!