2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Tavaly decembertől idén január végéig hat kampányt rendelt meg a Miniszterelnöki Kabinetiroda, összesen 4 milliárd forint értékben.

Decemberben és januárban hat nagy reklámkampányt rendelt a Rogán Antal-vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda összesen 4 milliárd forint értékben, írja az Átlátszó, miután - 17.600 forintos munkadíj ellenében - kikérte a kabinetirodától a tavaly december elejétől idén január végéig megrendelt “tájékoztató” kampányok költségeit.

A tételek közül a legdrágább a Stop Soros kampány volt, ez január közepétől február közepéig futott, és 2,46 milliárdba került.

De lehet ez az összeg még magasabb is, mert a lap csak január végéig kapta meg az adatokat, és elképzelhető, hogy februárban még további hirdetéseket rendeltek hozzá pluszpénzért.

Emellett
  • tavaly decemberben - két részletben - elment 252 millió a nyugdíjasok karácsonyi utalványának promózására,
  • december közepétől a hónap végéig 182,7 millió egy úgynevezett "V4-kisfilm" reklámjára,
  • szintén december közepétől a végéig 355,6 millió “az Európai Parlament Soros-terv végrehajtásáról szóló határozatával szemben” megnevezésű országgyűlési határozat reklámozására,
  • december végétől január elejéig 167,8 millió a "Magyarország értékei" újévi spotra,
  • és január közepétől a végéig volt egy 676,3 milliós kampány, mely a családi adókedvezményt, az elektronikus adóbevallást, és a vándotáborokat tolta a tévében.

A decemberi és januári kampányokra elköltött többi 3,6 milliárd forintból

  • Mészáros Lőrinc médiacégeihez (Mediaworks, EchoTV) összesen 866 millió forint került.
  • 676,3 milliót kapott a Magno Studio Kft. a TV2-csoportnál futott eredménykommunikációs reklámspotokért. Ez a cég tavaly tűnt fel először a Kabinetiroda listáin, és ez az a cég, amelynek a Bírósági Végrehajtó Kar 2016-ban 850 millió forintos, 2017-ben pedig 800 milliós megbízást adott kommunikációs feladatokra.
  • 553,6 millió forintért tett közzé hirdetéseket a televíziók felületeit értékesítő Atmedia, és az annak tulajdonában lévő, rádiók reklámidejét árusító MSC Kft., továbbá a hasonló profilú Radio Sales House, valamint a Mandiner. Az Atmedia tulajdonosa Habony Árpád hitelezője, Tombor András.
  • Andy Vajna médiacégeihez (TV2, Lapcom, Rádió1) összesen 536,5 millió forint került.
  • A Puch László tulajdonában lévő Népszava és Vasárnapi Hírek összesen 25,8 millió forintot kapott.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!