1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Magyarországon a kereskedelmi márkák forgalma 15 százalékkal nőtt 2004 áprilisa és 2005 márciusa között az egy évvel korábbihoz képest, ezzel e cikkek eladása meghaladta a 100 milliárd forintot az ACNielsen adatai szerint.

[ajanlo=538][igazitas=right/]Szalóky Tóth Judit, a piackutató vállalat igazgatója keddi budapesti tájékoztatóján elmondta: felmérésük alapján Magyarországon a napi fogyasztási cikkekre kiadott összeg 13 százalékát kereskedelmi márkákra költik a vásárlók.

Az ACNielsen öt kontinens 38 országában 80 termékkategóriában vizsgálta a kereskedelmi márkás termékek értékbeni piaci részesedését.

Globálisan e termékek piaci részesedése 17 százalékra nőtt az előző időszakban mért 15 százalékról. A kereskedelmi márkák értékesítése 5 százalékkal nőtt a gyártói márkák 2 százalékos növekedési ütemével szemben - mondta az MTI-nek az igazgató.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!