A cég PR-akciójában arra kérte az utasokat, hogy jutalmazzák egy-egy mosolycsekkel azon jegyvizsgálókat, akikkel elégedettek voltak utazásuk során. A február 1-től március 11-ig tartó akcióban a jegyvizsgálók összesen 200 ezer mosolyszelvényt kaptak.
A közönség kegyeit elnyerő vasutasoknak, azaz a 12 legtöbb szelvényt begyűjtő kalauznak összesen 1,5 millió forint jutott. A mosolycsekket osztó utasok között fődíjként egy darab kétszemélyes, egyhetes spanyolországi nyaralást, magyarországi wellness hétvégeket és tíz darab 5 ezer forintos utazási utalványt sorsoltak ki. Az akcióval a vasúttársaság arra hívta fel az utazók figyelmét, hogy a vasúttársaságnál teret nyer a szolgáltató szemlélet.
Mint arról a Menedzsment Fórum is beszámolt, tavaly a vállalathoz 7450 utaspanasz érkezett, többnyire a menetrend, a csatlakozás és a késések miatt. Mintegy ezer bejelentés a munkatársak nem megfelelő magatartását kifogásolta. A MÁV az utazás során adódó konfliktusok megfelelő kezelésére képzést indított a jegyvizsgálók, pénztárosok és az ügyfélszolgálatban dolgozók részére.
MTI/Menedzsment Fórum
1,5 milliót kaptak a mosolygós MÁV-kalauzok
Egy debreceni kalauz, Föőr Illés kapta az utasok elismerését kifejező legtöbb "mosolyszelvényt", összesen 4 ezer darabot, közölték a MÁV sajtótájékoztatóján csütörtökön.