2p

Egy debreceni kalauz, Föőr Illés kapta az utasok elismerését kifejező legtöbb "mosolyszelvényt", összesen 4 ezer darabot, közölték a MÁV sajtótájékoztatóján csütörtökön.

A cég PR-akciójában arra kérte az utasokat, hogy jutalmazzák egy-egy mosolycsekkel azon jegyvizsgálókat, akikkel elégedettek voltak utazásuk során. A február 1-től március 11-ig tartó akcióban a jegyvizsgálók összesen 200 ezer mosolyszelvényt kaptak.

A közönség kegyeit elnyerő vasutasoknak, azaz a 12 legtöbb szelvényt begyűjtő kalauznak összesen 1,5 millió forint jutott. A mosolycsekket osztó utasok között fődíjként egy darab kétszemélyes, egyhetes spanyolországi nyaralást, magyarországi wellness hétvégeket és tíz darab 5 ezer forintos utazási utalványt sorsoltak ki. Az akcióval a vasúttársaság arra hívta fel az utazók figyelmét, hogy a vasúttársaságnál teret nyer a szolgáltató szemlélet.

Mint arról a Menedzsment Fórum is beszámolt, tavaly a vállalathoz 7450 utaspanasz érkezett, többnyire a menetrend, a csatlakozás és a késések miatt. Mintegy ezer bejelentés a munkatársak nem megfelelő magatartását kifogásolta. A MÁV az utazás során adódó konfliktusok megfelelő kezelésére képzést indított a jegyvizsgálók, pénztárosok és az ügyfélszolgálatban dolgozók részére.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!