A 2003-as karácsonyi szezonra jellemző 73 millió vevőhöz képest 18 százalékos növekedés, azaz már 86 millió fogyasztó várható idén. A webáruházak nagyobb bevétele az online vásárlók új hullámának köszönhető, akik az év során fedezték fel az internetes megrendelés lehetőségét.
A Jupiter Research kutatása szerint az internetezők egyre kevésbé tartanak attól, hogy visszaélnek hitelkártyájukkal az online megrendelés során: ez az egyik fő visszatartó erő ugyanis azok számára, akik nem választják ezt a vásárlási formát. Tovább növeli a webáruházak népszerűségét, hogy a termékek egyre nagyobb köre szerezhető be az interneten. Ha az előrejelzés beigazolódik, akkor ez az év lesz sorban a harmadik, melyben az online áruházak vevői által generált karácsonyi forgalom kétszámjegyű növekedést produkál az USA-ban.
(Menedzsment Fórum)
21,6 milliárd dolláros karácsonyi online szezont várnak
Az év végi internetes kereskedelemben idén az elemzők 19 százalékos forgalomnövekedést várnak. A JupiterResearch prognózisa szerint 21,6 milliárd dollár értékben fognak az amerikai vevők vásárolni a webáruházakban.