A nyertes cég feladata a 2010-es Sanghaji Világkiállítás ezer négyzetméteres magyar pavilonjának a felépítése, üzemeltetése, a hivatalos magyar részvétel kulturális programjainak megszervezése és lebonyolítása, valamint a sajtó- és a pr-tevékenység ellátása.
Miután csak egy cég tett ajánlatot, az összességében legkedvezőbb ajánlat kiválasztása egyszerű volt. A kiírás szerint az értékelésnél legnagyobb súllyal a pavilon kínai szabványoknak való megfeleltetésének, majd az eredeti állapot helyreállításának a költsége esett latba. Ezt követte a pavilon nemzeti jellege, és abban Magyarország csúcsteljesítményeinek a bemutatása, továbbá a kommunikációs stratégia minősége.
Az ajánlatkérő Miniszterelnöki Hivatal a költségeket nettó 2 milliárd 548 millió forintra becsülte. A nyertes bruttó 2,6 milliárd forintért vállalta a munkát.
MTI/Menedzsment Fórum