1p

41 magyar nevezés érkezett az 59. nemzetközi Cannes Lions Kreatív Fesztiválra. Hazánkból 12 ügynökség 9 kategóriában nevezett.

Az idei 59. Cannes Lions nemzetközi kreatív fesztiválra összesen 34301 nevezés érkezett. A versenyen 87 ország képviseli magát, köztük Magyarország is. A hazánkból pályázó 12 ügynökség 9 kategóriában 41 nevezést nyújtott be. A legtöbbet nevező ügynökség a DDB (10) és az Ogilvy és Mather (10) volt, míg a legnépszerűbb kategória az Outdoor Lions (8), a Press Lions (6) és a Cyber Lions (6) kategória volt. Az alkotásokat szemlélve a Design Terminál megbízásából készített Tweet Positive (10) szerepel legtöbbet a listán. A kampányt a DDB Budapest csapata készítette.

Az egyhetes fesztivált június 17-én nyitják meg a franciaországi fürdővárosban. A verseny hivatalos hazai képviselője a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ).

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!