A hálózati számítógép-gyártó Sun Microsystems Inc. 50 millió dolláros segítséget kap brandje széleskörű ismertetésének kampányához.
A Sun történetében legnagyobb brand-javítás olyan ügyfeleket foglal magában, mint az online aukciós portál eBay Inc., a General Motors vagy az egyesült államokbeli baseball-liga, a Major League Baseball. A megújulás keretein belül ezen cégek vagy intézmények illusztrálják a Sun termékeinek és szolgáltatásainak hatékonyságát, kommunikációs előnyeit, üzleti és személyes kapcsolatokon keresztül, írja a Reuters.
[ajanlo=174][igazitas=left/]A rebranding jelképe egy vékonyka S-betű, mely a "Sharing" - magyarul: megosztás - rövidítése. A hirdetések próbálnal rávilágítani a hálózatokban rejlő lehetőségekre. A Sun a tavalyi év során 16 millió dollárt költött hirdetésekre. "A "Megosztás" az amit már 2-3 éve csinálunk" - mondta Ingrid Van Den Hoogen, a Sun merketing igazgatója. "Ha megosztasz valamit, akkor azzal új fejlődési alapot adsz" - tette hozzá Van Den Hoogen.
Június elsejével indul el a nyomtatott, internetes és outdoor reklámkampány a Butler Shine & Stern ügynökség gondozásában. A Sun próbálja visszahódítani a piaci részesedését, melyet az olyan rivális számítógépgyártók hódítottak el tőle, mint az IBM vagy a Dell. A vállalat a 2001-es dotcom buborék kipukkanása okozta zűrzavart jobban megsínylette mint vetélytársai, hiszen a telekom és a pénzügyi szolgáltatási szektorban is érdekelt. A Sun áprilisban 9 millió dolláros negyedéves veszteségről számolt be, mely jóval kevesebb, mint az egy évvel korábbi, azonos időszakban produkált 760 milliós veszteség.
Menedzsment Fórum
50 millió dolláros kampányt indít a Sun
A hálózati számítógép-gyártó Sun Microsystems Inc. 50 millió dolláros segítséget kap brandje széleskörű ismertetésének kampányához.