2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A 2020-as Trianon-emlékév újabb hirdetéseit Balásy Gyula cégei intézik.

Újabb 700 millió forint megy el a 2020-as Nemzeti Összetartozás emlékév és a Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítvány kommunikációjára, derül ki az EU-s közbeszerzési értesítőből.

A Schmidt Mária által vezetett alapítvány a Trianon-emlékév néven is ismert rendezvénysorozat reklámozására írta ki a tendert, melyet Balásy Gyula kormányközeli médiavállalkozó két cége, a New Land Media Reklám, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. és a Lounge Design Szolgáltató Kft. nyert el. A nyílt eljáráson más induló nem is volt. A szerződést szeptember 23-án kötötték meg a felek.

A feladat az alapítvány tevékenységét promotáló médiakampány kivitelezése megyei-, országos napilapok, heti, kétheti és havi lapok, közterületi hirdetési felületek, online hirdetési felületeken, valamint a tévében és a rádióban.

És hogy miért kell egy tavalyi programosorozatot nem csak idén, de még jövőre is reklámozni? Azért, mert az emlékévhez kapcsolódó Trianon 100 Összetartoztunk – Összetartozunk vándorkiállítás még csak most, októberben indult, és 2022 szeptemberéig vándorol majd Magyarországon, összesen 18 nagyvárosba jut majd el.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!