1p

A Digital Marketing Services elemzése szerint a 13-19 év közötti fiatalok 82 százaléka hetente négy vagy több napon internetezik.

A vizsgálat mintáját adó kétezer fiatal fele naponta fellép a világhálóra. Az amerikai tinédzserek ötven százaléka töltött már le valamilyen zeneszámot az internetről, negyven százalékuk szokott netrádiókat hallgatni, és nyolcvan százalékuk hallgatott zenét az interneten. A fiatalok egyharmada zenei videókat is szokott nézni a neten.

Az e-mailezés az amerikai tizenévesek 82 százalékának, a messangerek használata 72 százalékának tartozik a szokásos tevékenységei közé. A korosztály a hirdetők és a kereskedők szempontjából kiemelten fontos. Ezt támasztja alá, hogy a 8-12 éves internetezők 19 milliárd, a 20-21 évesek 61,3 milliárd dollárt költöttek áruházakban, illetve szolgáltatásokra.

A legnagyobb összegeket az internetezők közül a 13-19 évesek adták ki, akiknek az éves online költése 2003 júniusáig 94,7 milliárd dollárt tett ki, derül ki az eMarketerben közreadott tanulmányból.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!