2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A növekvő internet penetrációnak köszönhetően a 2004-es online reklámbevételek nemcsak az egy évvel korábbi eredményeket szárnyalták túl, de jóval meghaladták a négy évvel korábbi prognózisokat is

33 százalékkal magasabb volt a 2004. évi online reklámok eladásából származó bevétel, mint egy évvel korábban, derül ki az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers adataiból. Az interaktív reklámozás manapság annyira felkapott, hogy jelenlétét nem lehet szó nélkül hagyni, a marketing mix meghatározó elemévé vált, vélekedik az IAB elnök vezérigazgatója.

[ajanlo=101][igazitas=left/]
A hirdetési kategóriák között a kiskereskedelem, az autógyártók, a szabadidő és szórakozás szerepel a legnagyobb arányban. Az összes reklámköltés 49 százalékát ezek teszik ki. Jelentős a számítástechnikai reklámok (18 százalék), valamint a pénzügyi szolgáltatások (17 százalék) aránya is. A sort az egészségügyi hirdetések zárják 6 százalékos részesedéssel.

A 2004-es év 9,6 milliárd dolláros bevételt hozott, az eddigi legjobb eredmények az utolsó negyedévében születtek (2,69 milliárd dollár). A szakemberek vélekedése szerint a 2004-es év igen kedvező volt minden szegmens számára, akár azonnali eredményeket akartak elérni egy-egy termék hirdetésével, akár egy új márka bevezetése vagy megerősítése volt a cél.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!