2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A növekvő internet penetrációnak köszönhetően a 2004-es online reklámbevételek nemcsak az egy évvel korábbi eredményeket szárnyalták túl, de jóval meghaladták a négy évvel korábbi prognózisokat is

33 százalékkal magasabb volt a 2004. évi online reklámok eladásából származó bevétel, mint egy évvel korábban, derül ki az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers adataiból. Az interaktív reklámozás manapság annyira felkapott, hogy jelenlétét nem lehet szó nélkül hagyni, a marketing mix meghatározó elemévé vált, vélekedik az IAB elnök vezérigazgatója.

[ajanlo=101][igazitas=left/]
A hirdetési kategóriák között a kiskereskedelem, az autógyártók, a szabadidő és szórakozás szerepel a legnagyobb arányban. Az összes reklámköltés 49 százalékát ezek teszik ki. Jelentős a számítástechnikai reklámok (18 százalék), valamint a pénzügyi szolgáltatások (17 százalék) aránya is. A sort az egészségügyi hirdetések zárják 6 százalékos részesedéssel.

A 2004-es év 9,6 milliárd dolláros bevételt hozott, az eddigi legjobb eredmények az utolsó negyedévében születtek (2,69 milliárd dollár). A szakemberek vélekedése szerint a 2004-es év igen kedvező volt minden szegmens számára, akár azonnali eredményeket akartak elérni egy-egy termék hirdetésével, akár egy új márka bevezetése vagy megerősítése volt a cél.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!