2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Noha a politikai élet aktivizálódása nem hozott élénkülést a reklámpiacnak, előreláthatólag az idén sem törik a mintegy tíz százalékos bővülési trend.

Az idei parlamenti és a helyhatósági választások alig hoznak extra bevételt a magyarországi reklámpiacnak - mondta Levendel Ádám, a Magyar Reklámszövetség elnöke a szervezet X. jubileumi országos reklámkonferenciájának beharangozó sajtótájékoztatóján. A szakember szerint a pártok bő egy hónapig tartó hirdetéskampánya az intenzív megjelenés, és az emberek politika iránti érzékenysége miatt jelentős feltűnést keltenek, ám az erre fordított összeg az idei magyarországi reklámköltésen belül csupán néhány százalékos részarányt képvisel.

A reklámpiac nagysága tavaly 110-115 milliárd forint volt, az idén várhatóan az infláció körüli mértékben nő - közölte Levendel Ádám. A rendszerváltozás óta a reklámpiac dinamikusan, évente átlagosan 10 százalékkal bővült, ám 2001-ben a világgazdaság növekedésének lassulásával megtorpant. Az elnök szerint a reklámok összetételében változás következett be a kereskedelmi televíziók négy-öt évvel ezelőtti megjelenésével: az elektronikus médiumok aránya kis mértékben nőtt az írott sajtó rovására. A X. jubileumi országos reklámkonferenciát október 29-30. között Egerben rendezik meg.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!