[ajanlo=474][igazitas=left/]A Kínai Nagy Falnál megtartott ünnepségen jelentette be a The Coca-Cola Company és a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB), hogy együttműködésüket 12 évvel meghosszabbítják. Az olimpiai játékok történetében leghosszabb szponzori szerződés megújítása 2009-ben lép életbe, s ennek értelmében 2020-ig biztosan a Coca-Cola marad az olimpiák hivatalos üdítőitala.
A megállapodás a Coca-Cola és az olimpiai mozgalom között 1928-ban megkezdődött együttműködést gyakorlatilag 92 éves időtartamra terjeszti ki, beleértve a 2010-es vancouveri téli olimpiát, a 2012-es londoni nyári olimpiát, valamint a 2014-es, 2016-os, 2018-as és 2020-as játékokat.
A The Coca-Cola Company a világ minden részén együttműködik az olimpiai bizottságokkal, hogy segítse a sportolók felkészülését: a vállalat szponzorációjának több mint 90 százalékát a sportolók edzésének, versenyzésének, illetve a játékok megrendezésének támogatására fordítja.
A The Coca-Cola Company a támogatást pénzbeli és természetbeni szolgáltatások formájában nyújtja közel 200 ország sportolói és csapatai számára. A vállalat cserében továbbra is megőrzi exkluzív marketingjogait a nem alkoholos italok kategóriájában, továbbá hirdetési és promóciós tevékenységében felhasználhatja az olimpiai jelképeket és kabalafigurákat.
Menedzsment Fórum
A Coca-Cola veterán korú olimpiai szponzor lett
Augusztus elsején meghosszabbították a Coca-Cola szponzori együttműködését az olimpiai játékokkal. A Kínában aláírt, további 6 játékot felölelő szerződés immáron 92 évre terjeszti ki a Coca-Cola és az olimpiai mozgalom közötti kapcsolatot.