A MAKSZ az egyetem Marketing és Média Intézetének Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékével közösen tartotta a marketing mesterképzés tantárgyát. "A MAKSZ hosszú évek óta tervezi, hogy a kommunikációs szakemberek képzésében is még aktívabban részt vállal, segíti az utánpótlás nevelést és támogatást nyújt a szakma iránt nyitott tehetséges fiataloknak. Azt gondolom jelzésértékű, hogy ezt a lépést ilyen komoly formában pont a legnagyobb presztízsű gazdasági felsőoktatási intézménnyel, a Corvinus-szal karöltve és éppen a digitális tudás bővítése irányában tettük meg, hiszen ez a kommunikációs szakma leginkább exponenciálisan növekvő szelete” – mondta Kerti Attila, a MAKSZ online szekciójának elnöke, a Maximize Médiaügynökség ügyvezetője. „A növekedés pedig egyrészt azt jelenti, hogy ezen a területen jelentős számban vannak friss diplomások számára is nyitott, új munkalehetőségek a MAKSZ ügynökségeknél is, másrészt pedig ezen a területen jellemző, hogy még a képzett szakemberek is folyamatosan kell, hogy képezzék magukat, hiszen szinte félévenként paradigmaváltások következnek be" - tette hozzá Kerti Attila.
A teltházas előadások nemcsak elméleti tudást adtak, hanem a gyakorlati, tapasztalati ismeretszerzést is biztosították. „Nagyon hasznos és érdekes volt ez a félév, hiszen így első kézből, az ügynökségek képviselőinek kalauzolásával pillanthattunk be az online és digitális marketing munkafolyamataiba„ - mondta a Corvinus egyetem egyik marketing szakos hallgatója. Az előadók a MAKSZ tag online ügynökségektől valamint kutatócégektől érkeztek, így a diákok a meghatározó gyakorlati szakemberektől tájékozódhattak a legújabb irányvonalakról és történésekről. A képzésen olyan témákat érintettek, mint a digitális és online világ trendjei a nemzetközi és hazai piacon, a digitális reklám eszközei, online közönségmérés és márkaépítés.
mfor.hu