2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Június 21-én zárult a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által a Corvinus Egyetemmel közösen szervezett és oktatott féléves online marketing kurzus. A diákokat a kommunikációs szakmai neves cégeinek szakemberei vezették be az online és digitális marketing rejtelmeibe.

A MAKSZ az egyetem Marketing és Média Intézetének Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékével közösen tartotta a marketing mesterképzés tantárgyát. "A MAKSZ hosszú évek óta tervezi, hogy a kommunikációs szakemberek képzésében is még aktívabban részt vállal, segíti az utánpótlás nevelést és támogatást nyújt a szakma iránt nyitott tehetséges fiataloknak. Azt gondolom jelzésértékű, hogy ezt a lépést ilyen komoly formában pont a legnagyobb presztízsű gazdasági felsőoktatási intézménnyel, a Corvinus-szal karöltve és éppen a digitális tudás bővítése irányában tettük meg, hiszen ez a kommunikációs szakma leginkább exponenciálisan növekvő szelete” – mondta Kerti Attila, a MAKSZ online szekciójának elnöke, a Maximize Médiaügynökség ügyvezetője. „A növekedés pedig egyrészt azt jelenti, hogy ezen a területen jelentős számban vannak friss diplomások számára is nyitott, új munkalehetőségek a MAKSZ ügynökségeknél is, másrészt pedig ezen a területen jellemző, hogy még a képzett szakemberek is folyamatosan kell, hogy képezzék magukat, hiszen szinte félévenként paradigmaváltások következnek be" - tette hozzá Kerti Attila.

A teltházas előadások nemcsak elméleti tudást adtak, hanem a gyakorlati, tapasztalati ismeretszerzést is biztosították. „Nagyon hasznos és érdekes volt ez a félév, hiszen így első kézből, az ügynökségek képviselőinek kalauzolásával pillanthattunk be az online és digitális marketing munkafolyamataiba„ - mondta a Corvinus egyetem egyik marketing szakos hallgatója. Az előadók a MAKSZ tag online ügynökségektől valamint kutatócégektől érkeztek, így a diákok a meghatározó gyakorlati szakemberektől tájékozódhattak a legújabb irányvonalakról és történésekről. A képzésen olyan témákat érintettek, mint a digitális és online világ trendjei a nemzetközi és hazai piacon, a digitális reklám eszközei, online közönségmérés és márkaépítés.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!