2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Demján Sándor érdekeltségi körébe tartozó TriGránit-csoport mindenképpen napirendre kívánja tűzni a ferihegyi gyorsvasút kérdését a Budapest Airport Rt. (BA) sikeres privatizációját követően, értesült a Világgazdaság.

[ajanlo=271][igazitas=left/]A BA Rt. új tulajdonosa és annak tervei nagyban befolyásolják majd a ferihegyi gyorsvasút projektjét. Mint ismert, a TriGránit is indul a BA privatizációs pályázatán, az OTP-vel, a MOL-lal és az olasz Save repülőtér-üzemeltető társasággal közösen.

A MÁV a BA Rt.-vel közösen már készül a gyorsvasút megépítésére, ebbe azonban nem vonnák be a Ferihegy Express Kft.-t. Ehelyett a projektet PPP-program keretében valósítanák meg, mondta el a lapnak Kozák Tamás, a MÁV Rt. stratégiai vezérigazgató-helyettese. A Ferihegy Expresst még 2001-ben a TriGránittal közösen hozta létre a vasúttársaság.

Időközben a Ferihegy Express több hatástanulmányt és mérnöki tervet is készített a Nyugati pályaudvart a repülőtérrel összekötő gyorsvasútról, emellett a BKV Rt. 2005-2013-as fejlesztési terve is tartalmazza annak megépítését. Utóbbi esetben konkrét elképzelések még nincsenek, de a cég egyeztet a MÁV-val, írja a Világgazdaság.

Kapcsolódó anyag:
2007-től épülhet a Ferihegyi gyorsvasút

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!