1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Roper Reports Worldwide független tanulmánya szerint a a Discovery Channe az első számú médiamárka, és a leggyakrabban nézett csatorna.

Az elemzés tanusága szerint a nézők által értékelt olyan jellemzők alapján hasonlítottak össze 36 globálisan terjesztett márkát, mint az ismertség, tetszés és márka-elismertség.

Az eredmények azt mutatják, hogy a több tévécsatornával rendelkező háztartásokban a Discovery Channelt tekintették az első számú médiamárkának hét globális tévécsatorna közül. Emellett a csatorna nézettsége is a legmagasabb szintet mutatt, a csatornát hetente nézők száma 229 millió fő volt. A több tévécsatornával rendelkező háztartásokban a Discovery Channel az ESPN mögött a második helyen áll a nézett órák heti átlagát tekintve.

A Roper Reports Worldwide megállapítása szerint, a Discovery Channelt legjobb márkának megjelölő nézők kétharmada szerint a Discovery Channel egyedi és eredeti ötletekkel bíró, innovatív tévécsatorna, ezzel olyan globális csatornákat előz meg, mint a CNN és az ESPN.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!