1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Roper Reports Worldwide független tanulmánya szerint a a Discovery Channe az első számú médiamárka, és a leggyakrabban nézett csatorna.

Az elemzés tanusága szerint a nézők által értékelt olyan jellemzők alapján hasonlítottak össze 36 globálisan terjesztett márkát, mint az ismertség, tetszés és márka-elismertség.

Az eredmények azt mutatják, hogy a több tévécsatornával rendelkező háztartásokban a Discovery Channelt tekintették az első számú médiamárkának hét globális tévécsatorna közül. Emellett a csatorna nézettsége is a legmagasabb szintet mutatt, a csatornát hetente nézők száma 229 millió fő volt. A több tévécsatornával rendelkező háztartásokban a Discovery Channel az ESPN mögött a második helyen áll a nézett órák heti átlagát tekintve.

A Roper Reports Worldwide megállapítása szerint, a Discovery Channelt legjobb márkának megjelölő nézők kétharmada szerint a Discovery Channel egyedi és eredeti ötletekkel bíró, innovatív tévécsatorna, ezzel olyan globális csatornákat előz meg, mint a CNN és az ESPN.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!