A szerb kormány azt tervezi, hogy miután a Fiat irányítása alatt a Zastava helyzete megjavul, maradék kisebbségi tulajdonrészét is piacra dobja.
A Press értesülése szerint az üzlet megkötése után az olaszok azonnal elkezdenék gyártani Kragujevácon a Seicento nevű modelljüket, s előkészítenék egy olcsó, B-kategóriás, a Dacia Logan kategóriájába tartozó, s annak versenytársául szánt gépkocsi gyártását.
Az üzemnek a Seicento gyártásához megvan a megfelelő felszereltsége: Zastava10 néven már jelenleg is gyártja a Fiat Unót, s Torinótól már korábban megkapta az engedélyt arra, hogy néhány külföldi piacon, például Oroszországban eredeti nevén értékesítse a gépkocsit.
A gyár azonban jelen pillanatban erősen veszteséges: évente 15 millió euró kerül a szerb államnak, hogy törlessze az adósságait.
A belgrádi újság úgy tudja, hogy a szerb kormány a Volkswagennel is tárgyal, mégpedig egy Kragujevac környéki zöldmezős beruházásról. Az elképzelés az, hogy Belgrád 400 hektáros építési területtel és 50 millió euróval, a német cég pedig 300 millió euróval vesz részt a vállalkozásban.