[ajanlo=286][igazitas=left/]Az ötlet Lawson Muncastertől származik, aki korábban az ingyenes Metro újságot kiadó svéd Metro International alelnöke volt. A svéd csoport 57 napilapot ad ki 18 országban, de Nagy-Britanniában eddig még nem vetette meg a lábát. Az induláshoz skót pénzintézetek adják a pénzt, a második körben kockázati tőketársaságokat akarnak bevonni a vállalkozásba - írja a Telegraph.
A napilap főszerkesztője David Parseley, a Sunday Express korábbi üzleti szerkesztője lesz, aki már meg is kezdte az újságírók toborzását. A London Business Daily a The Financial Times uralta piacot célozza meg, s az ingyenes lap akár komoly fenyegetést is jelenthet a csökkenő példányszámú FT számára, amely tavaly 9 millió fontos veszteséget könyvelt el. A Financial Times jelenleg 1 angol fontba, vagyis nagyjából 355 forintba kerül.
Menedzsment Fórum
A Financial Times babérjaira tör az új brit napilap
Ősszel új üzleti napilap indul a brit fővárosban London Business Daily címmel. A napilap elsősorban az ingázókat célozza meg, akik ingyen juthatnak hozzá a londoni tömegközlekedési eszközökön.