[ajanlo=474][igazitas=left/]A bejelentés nem egészen egy hónappal azután látott napvilágot, hogy Rupert Murdoch News Corp.-ja megalakította Fox Interactive Media nevű részlegét, miután 580 millió dollár készpénzért megvette a népszerű MySpace.com üzemeltetőjét, az Intermix Media-t - írja a Seattle Post Intelligencer.
A Scout Media sportlapjai nagyjából 2,4 millió felhasználót vonzanak havonta. A FoxSports.com-mal egyesülve sokkal magasabb színvonalú anyagokat tud majd közölni az egyetemi és professzionális sportéletről. A Scout.com 200 szabadúszó újságírójának köszönhetően több mint 200 ezer előfizetőnek biztosítja a játékostoborzással, sérülésekkel és más bennfentes információkkal kapcsolatos híreket.
Jim Heckman, a Scout vezérigazgatója szerint a két vállalat tökéletes kiegészítése egymásnak, hiszen erőforrásaikat egyesítve mindent megkapnak, amire egy sporttal foglalkozó médiavállalatnak szüksége lehet: képzett riportereket és részletekbe menő anyagokat az egyik oldalról, statisztikákat, sugárzási jogokat, videókat és marketingadottságokat a másikról.
A fúzióról a Fox Interactive Media elnöke, Ross Levinsohn is pozitívan nyilatkozott, szerinte az üzlet révén az Internet "legelsöprőbb" sporthír-szolgáltató vállalata alakul majd meg.
Menedzsment Fórum
A Fox és a Scout együtt törne a sportvilág élére
Az amerikai News Corp. nemrég alakult internetes részlege felvásárolja a sport-weblapok hálózatát és egyes csapatokról szóló internetes oldalakat üzemeltető Scout Mediát. Az üzlet részleteiről a vállalatok nem nyilatkoztak, de a Scout vezérigazgatója szerint az "fontos győzelem volt" a befektetőknek.