[ajanlo=95][igazitas=left/]A Generali egyébként már számos kelet-európai piacon jelen van, tavalyelőtt vette célba térségünket és Kínát. Akkoriban vonult vissza ugyanis a kevésbé nyereséges dél-amerikai piacról, amely 2800 fős elbocsátást jelentett a biztosító helyi vállalatainál.
Sergio Balbinot elnök-vezérigazgató szerint, ha teljesülnek a tervek, akkor India következhet. Ezek azok a piacok ugyanis, ahol még komolyabb növekedést lehet elérni. Nagyobb átszervezés várható ugyanakkor a németországi AMB csoportban, mivel a német piac már meglehetősen telített.
A trieszti biztosító számára a 2004-es év az elmúlt évtizedek legjobb éve volt, dacára a gazdasági instabilitásnak. Az árbevétel 13,6 százalékkal, 56,3 milliárd euróra, míg az adózott eredmény 30 százalékkal, 1,31 milliárd euróra emelkedett. A Generali erre az évre 1,5 milliárd eurós adózott eredményt tűzött ki célul, amely további 25 százalékos növekedést jelentene, olvasható a Világgazdaságban.
A Generali Kelet felé kacsingat
A Generali, Olaszország piacvezető biztosítója az elkövetkező időszakban elsősorban Kelet-Európában és Kínában szeretne terjeszkedni, számolt be a Világgazdaság.