2002. július 9. 15:10

A Fujifilm fényképezőgépek és a Holsten sört népszerűsítő promóció lebonyolításával bízták meg a HPSPPD ügynökséget.

A Fujifilm fényképezőgépek és a Holsten sört népszerűsítő promóció lebonyolításával bízták meg a HPSPPD ügynökséget.

A FujiFilm Magyarország Kft. esetében digitális fényképezőgépekre koncentráló termékbemutatók lebonyolítására szól a megbízás. A széleskörű elméleti és gyakorlati információval ellátott hostessek a MediaMarkt üzleteiben felállított látványos és dekoratív bemutatópult és háttérpanel segítségével hívták fel a vásárlók figyelmét a Fujifilm fényképezőgépek előnyeire és könnyen kezelhetőségére. A bemutatók október közepétől indulnak és a május elejétől június közepéig tartott promóció szolgál mintául.

A másik akció során az ügynökség a Borsodi Sörgyár megrendelésére indított promóciót. Holsten forgalmazója részére megtervezett és kivitelezett kampány során 5 darab Holsten kupakot kell a fogyasztóknak összegyűjteniük és a megadott címre elküldeniük. A játékában egy Jeep Wrangler-t nyerhet a Holsten Nyári Kupakszezon legszerencsésebbje. A július 1-től augusztus 31-ig tartó akció során nagyobb hipermarketekben, közlekedési csomópontokban, strandokon egyaránt találkozhatnak a Holsten hostesseivel. A hostessek egy promóciós borítékban Holsten Joker kupakot adnak ajándékba, melynek segítségével már 4 kupakkal is nyerhet a szerencsés beküldő.