1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A madárinfluenza által gerjesztett hisztéria hatására a KFC elkezdett egy olyan programon dolgozni, amely a vásárlókat hivatott meggyőzi arról, hogy a csirkeevés nem hordoz veszélyeket. Nem csoda, hogy a cég fél, hiszen világszerte visszaesés figyelhető meg a csirkekeresletben.

Az étteremlánc tulajdonosának a Yum Brandsnek a vezetői 10-20 százalékos visszaeséssel számolnak a kínai tapasztalatok alapján. Ezért is állítottak fel egy válságstábot, melyet Jonathan Blum, a Yum Brands vezető PR alelnöke fog irányítani. A hadjárat során olyan tévéreklámokat is bevetnek, amelyek arra fogják tanítani az embereket, hogy a sütéssel-főzéssel elkészített csirke fogyasztása nem hordoz veszélyeket - írta az Advertising Age.

Amerikában a csirke ötvenmilliárd dolláros üzlet, egy amerikai éves átlagfogyasztása több mint negyven kiló. Nem csoda, hogy az iparágban dolgozók félnek, hisz látják az ázsiai és európai példát. A kereslet Európa bizonyos országaiban 40 százalékkal esett vissza, a legjelentősebb, 80 százalékos visszaesés Kínában, Shanghai legnagyobb baromfikereskedésében volt megfigyelhető.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!