Az idén 62 sikeres reklámkampány pályázott az arany, ezüst, bronz, valamint platina díjra. A döntőbe 38 alkotás jutott. A legsikeresebb reklámkampánynak járó platina díjat a Café Reklám Kft. és a Café PR-ügynökség kapta a Kontroll című kampányért, amely a Café Film Kft. megbízásából készült.
A nem tartós fogyasztási cikk - étel kategóriában arany fokozat elismerésben részesült a McCann-Erickson Budapest Kft. által készített Nestlé fitnesz termék reklámja. A nem tartós fogyasztási cikk - ital kategóriában arany fokozatot nyert a OMD Hungary Kft. és a TBWA Budapest pályázata, amelyben a Soproni Ászok terméket reklámozzák.
A nem tartós fogyasztási cikk - egyéb kategóriában arany fokozatot kapott a Ogilvy and Mather Budapest Rt. NiQuitin CQ bevezető kampánya. A tartós fogyasztási cikk kategóriában arany fokozat elismerésben részesült a Publicis Reklámügynökség Kft. és a Carat Hungary Media Kft. Renault Randevú kampánya.
A társadalmi célú reklám kategóriában arany fokozatot kapott a Scholz and Friends Budapest Kft. "Játék - nem játék" című állatvédő kampánya. A szolgáltatás kategóriában arany fokozatot kapott a Café Reklám Kft. és a Café PR-ügynökség "Kontroll" kampánya.
A telekommunikációs szolgáltatás kategóriában arany fokozatot kapott a TEAM Magyarország Kft. által készített Matáv XL-díjcsomag reklámja. A díjátadó gálaesten kiosztották a kategóriák ezüst és bronz elismeréseit is: ezüst fokozatot hat, bronz díjat nyolc alkotás alkotóinak adtak át. (MTI)
Kapcsolódó anyagok
Megvannak az EFFIE reklámverseny döntősei
A reklámhatékonyságot díjazzák az Effie versenyén
A Kontroll kampánya kapta a reklám Oscart
Átadták a reklámszakma "Oscar-díjának" számító EFFIE magyarországi díjait - közölte a Reklám Világszövetség (IAA) magyar tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ).