2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Átadták a reklámszakma "Oscar-díjának" számító EFFIE magyarországi díjait - közölte a Reklám Világszövetség (IAA) magyar tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ).

Az idén 62 sikeres reklámkampány pályázott az arany, ezüst, bronz, valamint platina díjra. A döntőbe 38 alkotás jutott. A legsikeresebb reklámkampánynak járó platina díjat a Café Reklám Kft. és a Café PR-ügynökség kapta a Kontroll című kampányért, amely a Café Film Kft. megbízásából készült.

A nem tartós fogyasztási cikk - étel kategóriában arany fokozat elismerésben részesült a McCann-Erickson Budapest Kft. által készített Nestlé fitnesz termék reklámja. A nem tartós fogyasztási cikk - ital kategóriában arany fokozatot nyert a OMD Hungary Kft. és a TBWA Budapest pályázata, amelyben a Soproni Ászok terméket reklámozzák.

A nem tartós fogyasztási cikk - egyéb kategóriában arany fokozatot kapott a Ogilvy and Mather Budapest Rt. NiQuitin CQ bevezető kampánya. A tartós fogyasztási cikk kategóriában arany fokozat elismerésben részesült a Publicis Reklámügynökség Kft. és a Carat Hungary Media Kft. Renault Randevú kampánya.

A társadalmi célú reklám kategóriában arany fokozatot kapott a Scholz and Friends Budapest Kft. "Játék - nem játék" című állatvédő kampánya. A szolgáltatás kategóriában arany fokozatot kapott a Café Reklám Kft. és a Café PR-ügynökség "Kontroll" kampánya.

A telekommunikációs szolgáltatás kategóriában arany fokozatot kapott a TEAM Magyarország Kft. által készített Matáv XL-díjcsomag reklámja. A díjátadó gálaesten kiosztották a kategóriák ezüst és bronz elismeréseit is: ezüst fokozatot hat, bronz díjat nyolc alkotás alkotóinak adtak át. (MTI)

Kapcsolódó anyagok
Megvannak az EFFIE reklámverseny döntősei
A reklámhatékonyságot díjazzák az Effie versenyén

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!