[ajanlo=262][igazitas=left/]A központ egyike az Európát, Közel-Keletet és Afrikát kiszolgáló három központnak. A Logitech a jövőben erősíteni kívánja marketing és értékesítési pozícióit. A személyi számítógép-perifériák piacán vezető Logitech tavaly másfélmilliárd dolláros bevételt ért el, ami 17 százalékkal jobb, mint egy évvel korábban. Az idén 15 százalékos bővülést prognosztizálnak.
A társaság bevételeinek 60-65 százalékát még mindig az egerek és billentyűzetek adják, de erősödik az érdeklődés a webkamerák és a konzoljátékokhoz szánt kiegészítők iránt is. Jelenleg a játékosoknak szánt speciális egerek az egyik leggyorsabban növekvő termékcsoport. Guerrino de Luca, a Logitech elnök-vezérigazgatója a jövőt az univerzális távirányítókban látja. A cég kilenc hónapja dobta piacra az USA-ban új univerzális megoldását, mellyel azonnal 35 százalékosra növelte részesedését.
A cég éves bevételének 5 százalékát fordítja kutatásra, összesen 550 mérnök dolgozik a vállalatnak: 250 az USA-ban, 150 Tajvanon, 150 Svájban és Írországban. Saját gyártóüzemmel rendelkezik Kínában, melyet június elején bővítettek, számolt be a Világgazdaság.
A Logitech bővíti logisztikai bázisát Zalaegerszegen
Hazánkat a Logitech leggyorsabban fejlődő piacai között tartja számon. A cég számítógép-kiegészítőket és multimédiás eszközöket gyárt világszerte. A vállalat a jövőben a Flextronicsszal közösen működtetett zalaegerszegi logisztikai bázis kibővítését tervezi, írja a Világgazdaság.