3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Idén negyedik alkalommal rendezte meg a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a hazai marketing-kommunikációs szakma egyik legnagyobb elismerésének számító, a reklámok hatékonyságát mérő versenyét. A szakma Oscarjának tartott EFFIE-versenyen a fődíj mellett 21 arany, ezüst és bronz díjat is kiosztottak.

A legmagasabb elismerésnek számító, platina Effie-vel a zsűri a Lowe GGK kreatív ügynökséget és a T-Comot jutalmazta a Matáv vonalértékesítési akciót népszerűsítő kampányáért. A telekommunikációs kategóriában nevezett animációs madaras Matáv-reklámokért a hirdető T-Com és a reklámokat készítő Lowe GGK aranyat is kapott.

A madaras kampány már az EFFIE-t megelőzően több elismerést begyűjtött: a 6. Arany Penge Fesztiválon a komplex kampány kategóriában BRONZ PENGÉT nyert az ügynökség, emellett az elnyerte az ARANY GONDOLAT-ot, amit a legjobb gondolati alapra épülő kampány kaphat meg.

A szakmai megmérettetést megelőzően a Menedzsment Fórumon zajlott Reklámmustra 2005/1 szavazáson a madaras kampány több díjat is elnyert a közönségtől. A "Legeredetibb Ötlet" képzeletbeli díját a szavazáson részt vettek 35 százaléka ítélte a "Matáv varjúknak", de a "Profi kivitelezés" és az érzelmi azonosulás szempontjából is a Lowe GGK madaras szpotjai voltak a nyerők.

A zsűri - a bank és pénzügyi szolgáltató szektorból egyedüli díjazottként - bronz EFFIE-díjban részesítette a K&H lakáshitel kampányát. A "Te foglalkozhatsz a kellemessel, mi foglalkozunk a hasznossal" című kampánynak köszönhetően a bank új devizaalapú lakáshitele igazi sikertermékké vált. Az arculatváltás előtt indult akció médiaügynöksége az OMD Hungary, míg a hirdetések készítője a Republic of Art volt.

Az EFFIE-díj a reklámszakma egyik legkiemelkedőbb elismerése világszerte. Az egyetlen olyan szakmai elismerés, amely együtt kezeli a kreativitást a marketing- és reklámcélok sikeres megvalósításával, azaz az egyetlen, amely a reklámok valódi célját, az elért piaci eredményt díjazza.

A díj odaítélésére évente kerül sor, díjazva az elmúlt év legsikeresebb reklám- és marketing-kommunikációs tevékenységét, azt a kampányt, amely a legjobb hatásfokkal érte el a kitűzött célt.

"A K&H Bank 10 éve nem részesült marketingkommunikációs elismerésben, ezért különösen nagy sikernek értékeljük a díjat. Ugyan a kampány még a Bank arculatváltását megelőző időszakában zajlott, de hatékonysága és a Bank nevének ismertebbé tétele előkészítette a május végén kezdődött logováltást és márkafrissítést" - mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!