Szatmáry Kristóf kiemelte: a SZÉP kártya célja, hogy a magyar polgároknak jobb életminőséget biztosítson, élénkítse a turizmust és ezzel együtt a gazdaságot, valamint egy kedvezőbb konstrukciót garantáljon a cafetéria rendszerében.
Kovács Antal, az első kártyát kibocsájtó OTP Bank vezérigazgató-helyettese rámutatott: az OTP SZÉP kártya használata egyszerű és biztonságos, a két éves érvényességi ideje nagyobb rugalmasságot ad a kártya használatakor az elődjének tekintett üdülési csekkel összehasonlítva, valamint az elfogadó helyek számára alacsonyabb költségekkel jár.
Az OTP vezérigazgató-helyettese elmondta: jelenleg mintegy félezer elfogadóhely jelezte, hogy csatlakoznak az OTP SZÉP kártya partneri hálózatához, várhatóan az év végére 8000-re emelkedik az elfogadó helyek száma.
Az első OTP SZÉP kártyát átvevő Mol csoport részéről Szőcs László HR ügyvezető igazgató kiemelte: a Mol csoport már az év eleje óta választható juttatásként biztosítja a SZÉP kártyát a mintegy 8000 magyarországi munkavállalója számára.
Szatmáry Kristóf közölte: a minisztériumhoz eddig beérkezett jelzések alapján mintegy 100.000 munkavállaló szeretne SZÉP kártyát igényelni.
MTI