1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Noguchi & Peters Communications nyerte idén a Cosmopolitan Cosmetics kommunikációs tenderét, melynek célja a kozmetikai cég által forgalmazott, Cindy Crawford szupermodell nevével fémjelzett illatcsalád magyar piacon történő bevezetése.

"Naomi Campbell és Gabriella Sabatini után Cindy Crawford is piacra dobta saját illatát, melynek kommunikációjában elsődleges szerepet játszanak a PR megoldások. Éppen ezért eset a választás a Noguchi & Peters-re, mely csakúgy, mint cégünk, piacvezető a saját területén. "-mondta Lendvai Ilona a Cosmopolitan Cosmetics termék managere. Vágvölgyi Mihály a Noguchi ügyféligazgatója a következőkkel kommentálta a jó hírt " Nagyon örülök, hogy a Noguchi-ra eset a választás és biztos vagyok benne, hogy még karácsony előtt egy sikeres kampányt tudunk kivitelezni "

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!