1p

A Merloni Indesit Háztartástechnikai Kft. meghívásos tender keretein belül választotta ki új kommunikációs ügynökségét.

A pályázaton a magyar Public Relations piac vezető ügynökségei vettek részt, melyek közül a Noguchi & Peters Communications nyerte el a megbízást.

Aldo Taddeo, a Merloni Indesit Közép-Európáért felelős vezérigazgatója így kommentálta a választást: "Az Indesit, Magyarország és Európa legdinamikusabban növekvő háztartástechnikai vállalata, mely több vonalon is hatékonyabb kommunikációval kívánja megalapozni, illetve előmozdítani piacon elért pozícióját. A hagyományos és a marketing PR területeken szeretnénk elsősorban megerősödni, ugyanakkor nagy hangsúlyt kívánunk fektetni kormányzati kapcsolataink kiépítésére is. Úgy vélem, hosszú távú stratégiánk megvalósításában a Noguchi & Peters kiváló partnerünk lehet."

Az évente 12 millió háztartási készüléket értékesítő Merloni Elettrodomestici két legfontosabb márkája az Ariston és az Indesit. A cég 17 gyárral rendelkezik Olaszországban, Franciaországban, Nagy-Britanniában, Portugáliában, Lengyelországban, Törökországban és Oroszországban. A 2,5 milliárd euró forgalmú céget a milánói értéktőzsdén jegyzik.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!