A pályázaton a magyar Public Relations piac vezető ügynökségei vettek részt, melyek közül a Noguchi & Peters Communications nyerte el a megbízást.
Aldo Taddeo, a Merloni Indesit Közép-Európáért felelős vezérigazgatója így kommentálta a választást: "Az Indesit, Magyarország és Európa legdinamikusabban növekvő háztartástechnikai vállalata, mely több vonalon is hatékonyabb kommunikációval kívánja megalapozni, illetve előmozdítani piacon elért pozícióját. A hagyományos és a marketing PR területeken szeretnénk elsősorban megerősödni, ugyanakkor nagy hangsúlyt kívánunk fektetni kormányzati kapcsolataink kiépítésére is. Úgy vélem, hosszú távú stratégiánk megvalósításában a Noguchi & Peters kiváló partnerünk lehet."
Az évente 12 millió háztartási készüléket értékesítő Merloni Elettrodomestici két legfontosabb márkája az Ariston és az Indesit. A cég 17 gyárral rendelkezik Olaszországban, Franciaországban, Nagy-Britanniában, Portugáliában, Lengyelországban, Törökországban és Oroszországban. A 2,5 milliárd euró forgalmú céget a milánói értéktőzsdén jegyzik.
A Noguchi nyerte az Indesit tenderét
A Merloni Indesit Háztartástechnikai Kft. meghívásos tender keretein belül választotta ki új kommunikációs ügynökségét.