A pályázaton a magyar Public Relations piac tíz legnagyobb ügynöksége vett részt, melyek közül a Noguchi & Peters Communications vitte el a pálmát. A Tesco Global Rt. több vonalon is hatékonyabb kommunikációval kívánja megőrizni a kiskereskedelemben elért vezető pozícióját. A legfontosabb területeken, mind a hagyományos mind a marketing PR vonalában erősítünk, de nagy hangsúlyt kívánunk adni a kormányzati kapcsolatainknak is. Itt elsősorban a Tesco Global, mint Magyarország legnagyobb brit befektetője tudja Magyarország EU integrációs folyamatát elősegíteni.
Azt gondolom, hogy a fent vázolt hosszú távú stratégiánk megvalósításában, a Noguchi & Peters kiváló hosszú távú partnerünk lehet.- nyilatkozta Danks Emese a Tesco Global Rt. kommunikációs igazgatója. A Noguchi & Peters a Tesco korábbi ügynökségét az Mmd-t váltotta fel.
A Noguchit választotta a Tesco
A Tesco Global Rt. meghívásos tenderén választotta ki új PR kommunikációs ügynökségét.