A következő három évben a Sanoma nem a napilapok, hanem a jól körülhatárolható olvasói köröknek szóló magazinok piacát célozza meg. A kiadó újabb, ingyenesen terjesztett lap megjelentetését is vizsgálja, emellett nagy jövőt lát a multik márkamagazinjaiban is - olvasható a Napi Gazdaságban.
Kiútnak véli a magyarországi nyomtatott sajtó piacának dzsungeléből az Exit ingyenes programajánló megjelentetését a Sanoma Budapest Kiadói Rt. Idén ez a cég második újdonsága: az év elején standokra került Maxima hozza a várt átlagos 100 ezres eladott példányszámot. Az újság egyébként egy piackutatás eredményeként született. Kiderült, hogy sok az olyan átlag felett jövedelemmel rendelkező, 18-35 év körüli nő, akiknek a reklámozók hatékonyabban hirdethetik az átlagvevők által kevésbé vásárolt árukat.
A következő három évben mintegy fél tucat új kiadvánnyal kíván megjelenni a Sanoma a sajtópiacon. A tervezett új kiadványok kapcsán a cég vezérigazgatója nem erősítette meg, de nem is cáfolta a Napi Gazdaság információját, mely szerint a jövőben nagyobb figyelmet fordítanak a tudományos ismeretterjesztés témakörébe tartozó lapokra.
A kiadó nagy jövőt lát a multinacionális cégek PR- és imázserősítési céllal kiadott márkamagazinjaiban is; öt ilyen kiadvány gondozására adtak be pályázatot.
A Sanoma az Exit mellett vizsgálja más ingyenesen terjesztett újságok megjelentetését is. A vezérigazgató elmondása szerint ugyanakkor bármilyen csábító is az ingyenes lapok piaca, fontos az arányok betartása, hiszen ezek egy olvasói kört arra "nevelnek", hogy lemondjanak a pénzért vásárolható lapokról.
A PR-lapok piacán terjeszkedne a Sanoma
A következő három évben a Sanoma nem a napilapok, hanem a jól körülhatárolható olvasói köröknek szóló magazinok piacát célozza meg. A kiadó újabb, ingyenesen terjesztett lap megjelentetését is vizsgálja, emellett nagy jövőt lát a multik márkamagazinjaiban is – olvasható a Napi Gazdaságban.