A Telenor a magyar cég szakembereivel együttműködve alakítja ki és helyezi üzembe azt a rendszert, amelyet később a teljes cégcsoportra kiterjesztenek.
Végh József, a Pannon GSM emberierőforrás-igazgatója elmondta: "A Global HR System lényege, hogy a ma sok külön alkalmazáson futó megoldás helyett egy egységes rendszer segítse az emberi erőforrások leányvállalat-, illetve Telenor-szintű menedzselését."
[ajanlo=128][igazitas=left/]A HR-munka valamennyi folyamata az új rendszeren fut majd: nyomon követi a toborzási és kiválasztási folyamatot az új pozíció igénylésétől kezdve az új munkatárs felvételéhez kapcsolódó adminisztrációig; támogatja a képzési és vezetésfejlesztési tevékenységet; kezeli a juttatási csomagokat; innen indulnak majd az e-learning tananyagok; itt valósul meg a dolgozói események menedzselése. "Az új rendszer megszabadít egy sor papír alapú adminisztrációtól is, ami jelentős idő- és költségmegtakarítást eredményez majd" - véli Végh József.
A bevezető projekt magyarországi sikere esetén hamarosan ez az egységes rendszer működik majd a csoport minden vállalatánál, nemcsak Európában, hanem olyan távoli országokban is, mint Pakisztán vagy Malajzia.
A Telenor leányvállalatai közül azért szentel kiemelt figyelmet a Pannon GSM-nek, mivel a magyar társaság a csoport egyik legsikeresebb vállalata, emellett hosszú időre visszanyúló tapasztalatai vannak a különböző szakmai területeken, illetve a piac alakulásában, derül ki a cég sajtóközleményéből.
Menedzsment Fórum
A Pannon GSM lesz a Telenor állatorvosi lova
Országokon, sőt földrészeken átívelő, közös emberierőforrás-gazdálkodási rendszert készül bevezetni a világ egyik vezető távközlési óriása, a Telenor-csoport. A Global HR System Project elnevezésű fejlesztés gyakorlati kialakítására a csoport magyar tagjánál, a Pannon GSM-nél kerül sor.