Ezt jelzi, hogy a legjelentősebb szakmai magazinok (Travel+Leisure, Condé Nast Traveller) foglalkoztak Magyarországgal októberi, illetve novemberi számukban. Utóbbi 13 oldalas, képekkel illusztrált cikket közölt a magyar fővárosról, Budapest Love Song címmel. Emellett a The New York Post Tony Curtis kalauzolásával mutatta be olvasóinak a főváros megújult látványosságait.
Mint azt korábban Kelecsényi Ágnes, a MT Rt. marketingigazgatója a Menedzsment Fórumnak elmondta: Curtis magyarországi tartózkodásának összköltsége - szállást, utaztatást, étkezést beszámítva - körülbelül 1 millió forintra rúgott. Ehhez jött még két darab harminc másodperces, összesen 10-15 milliós költségvetéssel készült film, amelyben Curtis magyar ételekkel és borokkal bűvészkedett.
MTI/Menedzsment Fórum
A Parlamentből reklámozza hazánkat a japán tévé
Az NHK japán állami televízió 3 napon keresztül élő adásban jelentkezik Magyarországról, közölte a Magyar Turizmus Rt. csütörtökön.