A belga sörföző kizárólagos szerződést kötött a PepsiAmericas céggel, hogy használja annak értékesítési és disztribúciós hálózatát az egyik sör világmárkája, a Beck's értékesítésében, derül ki a cég közleményéből.
A lengyel sörpiac nagyon vonzó a maga több mint 30 millió hektoliterével és évi 4 százalékos emelkedésével. A lengyel sörfogyasztás várhatóan növekedni fog, és egyfajta magasabb minőségű sörök felé történő elmozdulás is tapasztalható, tájékoztatott a cég közleményében.
A hír annak kapcsán látott napvilágot, hogy az InBev bejelentette, hogy Brazíliában is forgalmazzák egy másik világmárkáját, a Stella Artois-t, az észak-, és dél-amerikai Ambev részlegén keresztül. Az AmBev Brazíliában a Pepsi termékeket is palackozza.
Szakértők úgy vélik, okos húzás volt a cégtől, hogy akvizíciók vagy főzőüzem építése nélkül lépett egy ellenfelekkel teli piacra. A lengyel sörpiac a nyugatival ellentétben felfelé ível, és már olyan márkák uralják a piacot mint a SABMiller, a Heineken, vagy a Carlsberg.
Menedzsment Fórum
A PepsiAmericas közvetíti a Becks sört a lengyeleknek
Az InBev, a világ legnagyobb sörgyártója, az amerikai üdítőital-gyártó palackozóüzemeit fogja használni Lengyelországban. A vállalat azért választotta Lengyelországot, mert itt a legnagyobb a sörpiac az EU-hoz újonnan csatlakozott országok közül.