Felveszi a kesztyűt a Penthouse a Playboy Enterprises által üzemeltetett Playboy TV-vel és a Spice csatornával, s maga is műsorsugárzásba kezd. A vállalat új tulajdonossal, menedzsmenttel, s a már említett összeggel próbálja megvetni lábát a kábel és műholdas sugárzás piacán, számol be az AdAge.
Sok lapkiadóhoz hasonlóan a Playboy és a Penthouse is bízik abban, hogy neve legalább olyan jól fog csengeni a televíziós piacon, mint a nyomtatott sajtóban. A Playboy már kitaposta az utat, s nemrég jelentette be második negyedéves adatait, a televíziós ágazat bevételei 11 százalékkal emelkedtek, s elérték a 24,9 millió dollárt.
Az 1965-ben alapított Penthouse két évvel ezelőtt csődvédelmet kért, s úgy tűnik, a cég mára kilábalt a gondokból. "Gyökeresen megváltozott a vállalat" - fogalmazott Marc H. Bell, a vállalat igazgatója. "Hard-core lap helyett ismét férfilapként akarjuk megállni a helyünket." A váltással a cég ismét hirdetőbarát lapként kívánja megállni a helyét a piacon. Az első fecskék már meg is érkeztek: három vodka márka is érdeklődik a hirdetési feltételek iránt.
Mint ahogy arról az mfor.hu korábban beszámolt a hatodik évtizede piacon lévő Playboy szeptember 13-án indította útjára a lap digitális, angol nyelvű változatát. Ennek tartalma megegyezik a nyomtatott kiadványokéval.