2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Procter & Gamble Co. radikálisan csökkenti TV reklámjainak számát, ezzel követik azt a piaci megfigyelők szerint kialakult trendet, miszerint a hirdető vállalatok új lehetőségek felé kacsingatnak, mivel a fogyasztók elkapcsolnak a tévés reklámokról.

A Procter & Gamble Co. radikálisan csökkenti TV reklámjainak számát, ezzel követik azt a szakértők szerint kialakult trendet, miszerint a hirdető vállalatok új lehetőségek felé kacsingatnak, mivel a fogyasztók elkapcsolnak a tévés reklámokról.

A Cincinatti székhelyű fogyasztási cikkeket gyártó társaság úttörő a tévés hirdetések világában - mely egyébiránt olyan márkákért felelős, mint a Tide vagy a Pampers -nem erősítette meg a hétfői Wall Street Journal értesüléseit, hogy valóban élesen csökkenti-e őszre a tévés reklámidejét, írja az MSNBC.

[ajanlo=170][igazitas=left/]A P&G egy ideje arra összpontosít, hogy kiszélesítse hirdetési csatornáinak összetételét, és új utakat találjon a célcsoportjai eléréséhez. David McCracken, a cég külkapcsolati igazgatója nem kommentálta a tévés marketing stratégiát, mert a vállalat még éppen tárgyalta az ügyet. "Minden társaság arra kényszerül, hogy a hirdetésekre fordított dollárokkal a több pénzt hozó közönséget szólítsa meg" - tette hozzá McCracken.

A hirdetők nem akarnak béklyókat egy olyan rendszerben, melyben hónapokkal előre kell döntéseket hozniuk, ám az hetente változik. A P&G 2004-ben 2,5 milliárd dollárt költött a 3 milliárd dolláros hirdetési költségvetéséből tévés reklámokra, így első számú hirdetőnek minősül az Egyesült Államokban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!