A Procter & Gamble Co. radikálisan csökkenti TV reklámjainak számát, ezzel követik azt a szakértők szerint kialakult trendet, miszerint a hirdető vállalatok új lehetőségek felé kacsingatnak, mivel a fogyasztók elkapcsolnak a tévés reklámokról.
A Cincinatti székhelyű fogyasztási cikkeket gyártó társaság úttörő a tévés hirdetések világában - mely egyébiránt olyan márkákért felelős, mint a Tide vagy a Pampers -nem erősítette meg a hétfői Wall Street Journal értesüléseit, hogy valóban élesen csökkenti-e őszre a tévés reklámidejét, írja az MSNBC.
[ajanlo=170][igazitas=left/]A P&G egy ideje arra összpontosít, hogy kiszélesítse hirdetési csatornáinak összetételét, és új utakat találjon a célcsoportjai eléréséhez. David McCracken, a cég külkapcsolati igazgatója nem kommentálta a tévés marketing stratégiát, mert a vállalat még éppen tárgyalta az ügyet. "Minden társaság arra kényszerül, hogy a hirdetésekre fordított dollárokkal a több pénzt hozó közönséget szólítsa meg" - tette hozzá McCracken.
A hirdetők nem akarnak béklyókat egy olyan rendszerben, melyben hónapokkal előre kell döntéseket hozniuk, ám az hetente változik. A P&G 2004-ben 2,5 milliárd dollárt költött a 3 milliárd dolláros hirdetési költségvetéséből tévés reklámokra, így első számú hirdetőnek minősül az Egyesült Államokban.
Menedzsment Fórum
A Procter egyre kevesebbet áldoz tévés reklámokra
A Procter & Gamble Co. radikálisan csökkenti TV reklámjainak számát, ezzel követik azt a piaci megfigyelők szerint kialakult trendet, miszerint a hirdető vállalatok új lehetőségek felé kacsingatnak, mivel a fogyasztók elkapcsolnak a tévés reklámokról.