Prágában 1997-től van piacon az ingyenes Metro újság, amelyet naponta mintegy 160 ezren olvasnak. A Ringier, amely röviddel ezelőtt jelentkezett Csehországban a "Nedelni Sport" című sportújsággal, korábbról már egyebek között a "Blesk" című bulvárlapot gondozza.
Mint arról az mfor.hu beszámolt, elsősorban a női olvasók körében lett sikeres a hazánkban tavasz óta megjelenő Ananász magazin, amelynek koncepciója alapján több mint tíz országban indulhatnak hasonló lapok - közölte a magazint beindító Metro Hírújság. Az Ananász, Magyarország első ingyenes szórakoztató magazinja 2005. április 25-én jelent meg Budapesten, az eddigi visszajelzések igen kedvezőek voltak a napilapra is jellemző tényszerűségnek és a közérthető stílusnak köszönhetően - közölte a Metro Hírújság. A magazin a Metróhoz hasonlóan ingyenes, és havi 100 ezres példányszámban osztogatják.
A Metro ingyenes hírújságjával piacvezető Magyarországon, napilapja 380-400 000 példányban jelenik meg, és összesen 699 000 olvasóhoz jut el naponta.
Kapcsolódó anyagok:Internetes újságot indít a Metro Április végén indul az Ananász