2p

A Sykes Közép-Európa Kft. nyerte el a Samsung teljes magyarországi termékskálájához kapcsolódó call center létrehozására és üzemeltetésére kiírt pályázatot, írja a Napi Gazdaság.

A Sykes Közép-Európa Kft. nyerte el a Samsung teljes magyarországi termékskálájához kapcsolódó call center létrehozására és üzemeltetésére kiírt pályázatot, írja a Napi Gazdaság.

László György, a Sykes regionális vezérigazgatója elmondta a lapnak, hogy a háztartási gépek és szórakoztató elektronikai termékek szegmensében több területen piacvezető, és a mobiltelefon-forgalmát is évente közel megháromszorozó cég a magas szolgáltatási szint mellett a napi is kapcsolattartást elvárja a call center szolgáltatójától. A megbízásnak köszönhetően körülbelül száz új alkalmazottat tanítanak be és állítanak munkába a közeljövőben a megrendelő igényei szerint. Az első csoport nyolc hetes betanítása már be is fejeződött.

[ajanlo=87][igazitas=left/]A Sykes, amely a call centerek és az outsourcing ügyfélszolgálati megoldások területén a világpiac első számú szereplőjének számít, öt éve van jelen Magyarországon. Eddig nyolcmillió eurós befektetést hajtott végre Budapesten, és nemrég adtak át egy új, 3100 négyzetméteres központot. Jelenleg 600 alkalmazottat foglalkoztatnak, és olyan vállalatok vannak az ügyfeleik között, mint a Nokia, a Motorola, a Malév, a Hewlett-Packard, az Elmű és a Főgáz.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!