A Sykes Közép-Európa Kft. nyerte el a Samsung teljes magyarországi termékskálájához kapcsolódó call center létrehozására és üzemeltetésére kiírt pályázatot, írja a Napi Gazdaság.
László György, a Sykes regionális vezérigazgatója elmondta a lapnak, hogy a háztartási gépek és szórakoztató elektronikai termékek szegmensében több területen piacvezető, és a mobiltelefon-forgalmát is évente közel megháromszorozó cég a magas szolgáltatási szint mellett a napi is kapcsolattartást elvárja a call center szolgáltatójától. A megbízásnak köszönhetően körülbelül száz új alkalmazottat tanítanak be és állítanak munkába a közeljövőben a megrendelő igényei szerint. Az első csoport nyolc hetes betanítása már be is fejeződött.
[ajanlo=87][igazitas=left/]A Sykes, amely a call centerek és az outsourcing ügyfélszolgálati megoldások területén a világpiac első számú szereplőjének számít, öt éve van jelen Magyarországon. Eddig nyolcmillió eurós befektetést hajtott végre Budapesten, és nemrég adtak át egy új, 3100 négyzetméteres központot. Jelenleg 600 alkalmazottat foglalkoztatnak, és olyan vállalatok vannak az ügyfeleik között, mint a Nokia, a Motorola, a Malév, a Hewlett-Packard, az Elmű és a Főgáz.
Menedzsment Fórum
A Samsung is a Sykes-ra bízta a hazai ügyfélszolgálatát
A Sykes Közép-Európa Kft. nyerte el a Samsung teljes magyarországi termékskálájához kapcsolódó call center létrehozására és üzemeltetésére kiírt pályázatot, írja a Napi Gazdaság.