Az Emmis Communications hárommillió dollárért vette meg a vezető bolgár rádiót, amely az ország földrajzi fekvése és várható 2007-es európai uniós csatlakozása miatt fontos stratégiai befektetés a cégnek. Az FM Plus-ra figyelemreméltó eredményei mellett a menedzsment hozzáállása miatt esett a választás.
A további terjeszkedési lehetőségekre a Sláger elnök-vezérigazgatója, Barbara Brill azt nyilatkozta, hogy az európai piac további befektetési lehetőségekkel kecsegtet. Mivel akadnak még olyan országok, ahol állami tulajdonban lévő médiacégek dominálnak, ezeken a helyeken a kereskedelmi rádiók népszerűségének növekedésével újabb lehetőségek nyílnak az Emmis számára.
A cég ez év tavaszán vette meg a szlovák Radio Exprest 14 millió dollárért, és a tervekben szerepel egy nagy-britanniai adó megvásárlása is. Az elnök-vezérigazgató szerint hazánkban nem várható további akvizíció a hatályos médiatörvény miatt, viszont a tavaly rekordévet zárt Slágerrel hosszútávon tervez az indianapolis-i székhelyű társaság - írta a Világgazdaság.
A Sláger, mely a cég első európai vásárlása volt (1997), tavaly 4,4 milliárd forintos rekordbevételt produkált, amely 43 százalékos növekedést jelent a 2003-as évhez képest. Az árbevétel növekedését idén 10-15 százalékosra becsülik, emellett szeretnék tovább erősíteni vezető helyüket. A Sláger 27 százalékos közönségarányt ért el a teljes lakosság körében (15+), míg a második helyen álló Danubius 22 százalékot produkált a GFK-Szonda Ipsos adatai szerint.