2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Sony-Ericsson az első negyedévben 10-11 százalékos részesedést ért el a magyar mobilpiacon és az első három hónapban mintegy 50 ezer készüléket adott el.

A Sony-Ericsson az első negyedévben 10-11 százalékos részesedést ért el a magyar mobilpiacon és az első három hónapban mintegy 50 ezer készüléket adott el - közölte Wágner Tibor, a Sony-Ericsson közép- és kelet-európai igazgatója. A vezetőkzölte, hogy a Sony-Ericsson 2002 első negyedévében 5,8 millió készüléket adott el világszerte, s ezzel piaci részesedése ebben az időszakban 7-8 százalék között alakult. A vállalat várakozásai szerint 2002-ben a világon 400-420 millió készület adnak el.

Az igazgató a magyar piacról elmondta, hogy már a telítődés szakaszába érkezett és ezért egyre nehezebb új mobilkészüléket új előfizetőknek eladni. Éppen ezért a Sony Ericsson célja az, hogy generálja a régi készülékek cseréjét tette hozzá Wágner.

Mivel a jövőben már nem az új előfizetők megszerzésén lesz a hangsúly, hanem a régiek megtartásán, a mobil cégeknek egyre több értéknövelt szolgáltatást kell majd nyújtaniuk hálózatukon - jósolta Wágner Tibor. A cég már ma sem mobilkészülék-gyártóként határozza meg önmagát, hanem olyan cégként, amely mobil multimédiás eszközöket ad az emberek kezébe.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!