2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Sony-Ericsson az első negyedévben 10-11 százalékos részesedést ért el a magyar mobilpiacon és az első három hónapban mintegy 50 ezer készüléket adott el.

A Sony-Ericsson az első negyedévben 10-11 százalékos részesedést ért el a magyar mobilpiacon és az első három hónapban mintegy 50 ezer készüléket adott el - közölte Wágner Tibor, a Sony-Ericsson közép- és kelet-európai igazgatója. A vezetőkzölte, hogy a Sony-Ericsson 2002 első negyedévében 5,8 millió készüléket adott el világszerte, s ezzel piaci részesedése ebben az időszakban 7-8 százalék között alakult. A vállalat várakozásai szerint 2002-ben a világon 400-420 millió készület adnak el.

Az igazgató a magyar piacról elmondta, hogy már a telítődés szakaszába érkezett és ezért egyre nehezebb új mobilkészüléket új előfizetőknek eladni. Éppen ezért a Sony Ericsson célja az, hogy generálja a régi készülékek cseréjét tette hozzá Wágner.

Mivel a jövőben már nem az új előfizetők megszerzésén lesz a hangsúly, hanem a régiek megtartásán, a mobil cégeknek egyre több értéknövelt szolgáltatást kell majd nyújtaniuk hálózatukon - jósolta Wágner Tibor. A cég már ma sem mobilkészülék-gyártóként határozza meg önmagát, hanem olyan cégként, amely mobil multimédiás eszközöket ad az emberek kezébe.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!