A Sony-Ericsson az első negyedévben 10-11 százalékos részesedést ért el a magyar mobilpiacon és az első három hónapban mintegy 50 ezer készüléket adott el - közölte Wágner Tibor, a Sony-Ericsson közép- és kelet-európai igazgatója. A vezetőkzölte, hogy a Sony-Ericsson 2002 első negyedévében 5,8 millió készüléket adott el világszerte, s ezzel piaci részesedése ebben az időszakban 7-8 százalék között alakult. A vállalat várakozásai szerint 2002-ben a világon 400-420 millió készület adnak el.
Az igazgató a magyar piacról elmondta, hogy már a telítődés szakaszába érkezett és ezért egyre nehezebb új mobilkészüléket új előfizetőknek eladni. Éppen ezért a Sony Ericsson célja az, hogy generálja a régi készülékek cseréjét tette hozzá Wágner.
Mivel a jövőben már nem az új előfizetők megszerzésén lesz a hangsúly, hanem a régiek megtartásán, a mobil cégeknek egyre több értéknövelt szolgáltatást kell majd nyújtaniuk hálózatukon - jósolta Wágner Tibor. A cég már ma sem mobilkészülék-gyártóként határozza meg önmagát, hanem olyan cégként, amely mobil multimédiás eszközöket ad az emberek kezébe.
A Sony-Ericssoné a piac 10 százaléka
A Sony-Ericsson az első negyedévben 10-11 százalékos részesedést ért el a magyar mobilpiacon és az első három hónapban mintegy 50 ezer készüléket adott el.