[ajanlo=203][igazitas=left/]A cég feladata lesz az államigazgatással kapcsolatos beérkező hívások megválaszolása és ügyfélszolgálat felállítása, melyet három évig fognak üzemeltetni. A szolgáltatásukhoz a jogi információs adatbázisairól ismert KJK-Kerszöv Kft. közreműködését is igénybe veszik. A társaság még tavaly decemberben adta le pályázatát a tenderre, melyet a legolcsóbb ajánlattal nyertek el. A július 8-tól nyitó call center munkanapokon várja a telefonon, faxon, e-mailben, vagy hagyományos postai levélben történő megkereséseket. Az ügyfélszolgálattól nemcsak jogszabályokról tájékozódhatunk, hanem egyéb hatósági ügyek elintézésének módjáról is felvilágosítást kérhetünk.
A szolgáltatás ingyenes, helyi telefontarifa áráért hívható. Hasonló rendszer több uniós tagállamban működik, és a magyar call center létrehozásánál elsősorban a görög tapasztalatokból indultak ki. Ott másfél-kétmillió hívás érkezik évente, vagyis a kormányzati ügyfélszolgálat várhatóan nálunk is többtucatnyi alkalmazottal dolgozó nagyüzem lesz. A Sykes munkatársainak kiválasztása folyamatban van, lesznek pályakezdő jogászok, ugyanakkor több évtizedes államigazgatási gyakorlattal rendelkező, tapasztalt közigazgatási szakemberek is. A nyertes cég ügyvezetője szerint a call center fontos szerepet játszhat a kormányzat arculatának formálásában, számol be a Népszabadság.
A Sykes nyerte a kormányzat call center tenderét
Az amerikai érdekeltségű Sykes Közép-Európa Kft. nyerte el a kormányzati call center megvalósítására kiírt 690 millió forintos tendert, írja a Népszabadság.