A Sziget tavaly 371 ezer embert vonzott a Hajógyári-szigetre. Az idei Szigetre ötezer forintos napijegy áron lehet bejutni. Akik elővételben vásárolnak, azok június közepéig 20 ezer forintért vehetik meg hetijegyüket. Az idén eladni tervezett 25 ezer darab hetijegyet már áprilisban elkezdték külföldön értékesíteni jegyirodákban és az interneten, melyből eddig háromszor annyit adtak el, mint tavaly. Az elmúlt évben a hetijegyek 60 százalékát külföldön vásárolták meg. Az idei monstre rendezvény költségvetése 1,8 milliárd forint lesz, szponzorok nélkül, ebből közel 200 ezer eurót nemzetközi kampányokra fordítottak.[ajanlo=160][igazitas=left/]
A nemzetközi porondon történő részvétel miatt a Sziget szponzort is váltott, ezentúl nem a Pepsi, hanem a Coca-Cola üdítőit lehet majd a helyszínen fogyasztani. Természetesen a váltásnak az volt a legfőbb oka, hogy a Coca-Cola szponzorálásával a rendezvény része lett a Coca-Cola által több európai országban újraindított Soundwave elnevezésű zenei programjának, bekerülve ezzel a nemzetközi fesztiválélet vérkeringésébe.
A szigetlakóknak sok problémát okozó vásárlás is megoldódni látszódik, azzal hogy a Tesco áruházlánc összesen 600 négyzetméteren, három éjjel-nappal nyitva tartó Tesco Sziget Market felállításával járul hozzá a rendezvény életéhez. A hosszas sorbanállás elkerülése érdekében boltonként 4 pénztár folyamatosan működni fog. A nem önkiszolgáló rendszerben, pult mögül árusított cikkek széles skálán fognak mozogni, a pékárútól kezdve a hálózsákon keresztül mindent lehet majd kapni, amire egy héten keresztül szükség lehet.
Menedzsment Fórum
A Sziget Fesztiválra is betört a Tesco
Az idei Sziget Fesztivál a régi hagyományokat követve ismét augusztus elején-közepén kezdődik. Közép-Európa legnagyobb volumenű multikulturális eseménye idén augusztus 10-17-ig tart. A rendezvénysorozat naponta több száz programmal és sok-sok helyszínnel várja a látogatókat.