[ajanlo=198][igazitas=left/]Míg hazánkban az ország legnagyobb zenei rendezvényének számító Sziget Fesztivál támogatását szerezte vissza a Coca-Cola, addig 2006-ban a tengerentúlon a filmvilág legnagyobb showjának számító Oscar-díj átadást fogja a vállalat neve fémjelezni. A cég 1998-ban hagyott fel az Oscar szponzorálásával, amit legnagyobb riválisa a Pepsi vett át. "Nem hosszabbítottuk meg a szerződést a következő évre, mivel a díjátadó nem eléggé körülhatárolt fórum a fogyasztók eléréséhez" - nyilatkozta a Pepsi szóvívője, az Adage hasábján.
A Coca-Cola másként vélekedik. Hét reklámtervvel készülnek a televíziós közvetítésre, mely az előkelő második helyen áll a nézettségi listán a Super Bowl után. Az újbóli szponzorálással a cég a moziba járó közönséget kívánja megszólítani. A Coca-Cola a jövő év során számos tv-közvetítés központi szereplője lesz, a Téli Olimpiai Játékok mellett a World Cup, az American Idol, az NBA és a NASCAR (amerikai autóversenyző bajnokság) szüneteiben is a szénsavas üdítő reklámjait élvezhetik a nézők.
Annak ellenére, hogy az Oscar-gála még mindig a legnézettebb műsor a maga műfajában, az utóbbi években visszaesés tapasztalható. 2005-ben 5 százalékkal kevesebben voltak kíváncsiak a műsorra, mint egy évvel korábban. A legeredményesebb év a Titanic bemutatója volt 1998-ban. Az atlantai központ a csökkenő érdeklődés ellenére nem aggódik, s összesen három és fél perces blokkal (hét reklám) készül a jövő évi nagy dobásra.
Menedzsment Fórum
A Sziget után az Oscar is a Coca-Coláé
Hét év után, 2006-ban ismét a vörös szőnyegre teheti a lábát a Coca-Cola, az Oscar-gála támogatójaként az ABC csatornán.